Service Level Manager vacatures

300 vacatures voor Service Level Manager

Yacht
nieuw

Business controller sales & service

5501AA Veldhoven
7 uur geledenVoltijdUitgebreide ervaringStandaard Dienstverband
Waldorf Astoria Amsterdam
nieuw

Guest Service Manager

1017 CG Amsterdam, Noord-Holland
2 weken geledenUitgebreide ervaringHotelStandaard Dienstverband
SI Electronics GmbH
nieuw

Account Manager - Semiconductor Industry - Uncapped Commission

1014 BJ Amsterdam, Noord-Holland
2 weken geledenVoltijdUitgebreide ervaringLeads genereren Standaard Dienstverband
The Hoxton

Guest Service Manager | Duty Manager

1016 BJ Amsterdam, Noord-Holland
Vorige maandUitgebreide ervaringStandaard Dienstverband

Top 3 werkgevers met de meeste vacatures als Service Level Manager

Vacatures bij Synsel Techniek B.V. voor Service Level Manager

Synsel Techniek
nieuw

Key Accountmanager (Nederlandstalig)

7339 Ugchelen, Gelderland
10 uur geledenBeperkte ervaringAccountbeheerFlexibele werktijdenStandaard Dienstverband
Synsel Techniek
nieuw

Key Accountmanager Binnendienst

7371 Loenen, Gelderland
10 uur geledenBeperkte ervaringAccountbeheerStandaard Dienstverband

Vacatures bij TNF Netherlands voor Service Level Manager

TNF Netherlands
nieuw

Global Service Delivery Manager

1000 Amsterdam, Noord-Holland
3 dgn geledenVoltijdUitgebreide ervaringPermanentStandaard Dienstverband
TNF Netherlands
nieuw

Identity & Access Management Service Owner

2490 The Hague, Zuid-Holland
4 weken geledenVoltijdUitgebreide ervaringStandaard Dienstverband

Vacatures bij Synsel voor Service Level Manager

Welke professionele ervaring heb je nodig als Service Level Manager?

Aandeel van full- & parttime banen als Service Level Manager

Deeltijdbanen als Service Level Manager

NS
nieuw

Filiaalmanager Julia's Amsterdam Zuid

Amsterdam, Noord-Holland
4 uur geledenDeeltijdUitgebreide ervaringPermanentVaste werktijdenStandaard Dienstverband
Apollo Hotel Amsterdam, a Tribute Portfolio Hotel
nieuw

F&B Office Coordinator

1077 BA Amsterdam, Noord-Holland
4 dgn geledenVoltijdDeeltijdBeperkte ervaringPermanentShiftenStandaard Dienstverband

Zoek een vaste aanstelling als Service Level Manager

Career Control
nieuw

Financial controller INT

Eindhoven, Noord-Brabant
12 uur geledenBeperkte ervaringControllingFlexibele werktijdenStandaard Dienstverband
Catalise Energy
nieuw

Financial Controller

1081 GC Amsterdam, Noord-Holland
2 weken geledenVoltijdUitgebreide ervaringFlexibele werktijdenStandaard Dienstverband

Veelgestelde vragen voor het zoeken naar een vacature als Service Level Manager

Hoeveel openstaande vacatures zijn er voor Service Level Manager banen?

Op dit moment zijn er op Joblift 300 openstaande vacatures voor Service Level Manager banen in Nederland.

Wat doet een Service Level Manager?

Een Service Level Manager zorgt voor het onderhouden en het beheren van de relaties tussen bedrijven en hun klanten. Ze creëren en implementeren service level agreements om te zorgen dat zowel klantverwachtingen als bedrijfsdoelen worden behaald.

Tot welke branche behoren Service Level Manager vacatures?

Service Level Manager vacatures behoren tot de Consultancy en management branche.

Wat zijn de vereiste vaardigheden en kwalificaties om te werken als Service Level Manager?

Als Service Level Manager zijn sterke analytische vaardigheden en ervaring met projectmanagement cruciaal. Daarnaast zijn uitstekende communicatievaardigheden en een grondige kennis van IT-servicebeheer en gerelateerde technologieën vereist.

Welke vooropleiding heb je nodig om Service Level Manager te worden?

Voor het beroep van Service Level Manager is het over het algemeen vereist een bachelor- of masterdiploma in bedrijfskunde, informatietechnologie of een gerelateerd veld te hebben. Verder is het essentieel om kennis en ervaring te hebben met betrekking tot IT-servicebeheer. Een gecertificeerde training in ITIL of soortgelijke servicebeheer raamwerken kan ook worden gevraagd.

Welke doorontwikkelingsmogelijkheden zijn er als Service Level Manager?

Een Service Level Manager kan doorgroeien naar rollen met meer verantwoordelijkheid zoals Service Delivery Manager of IT Service Manager. Daarnaast kunnen ze hun horizon verbreden door zich te specialiseren in gebieden als IT Service Continuity Management of Quality Assurance. Deze ontwikkelingsmogelijkheden kunnen leiden tot hogere posities binnen een IT or Service Management organisatie.