Service Level Manager vacatures

121 vacatures voor Service Level Manager

Sun Chemical
nieuw

Manager - Technical Site Services

6219 NT Maastricht, Limburg
1 week geledenVoltijdUitgebreide ervaringStandaard Dienstverband
Hays
nieuw

IT Service Manager

Amsterdam, Noord-Holland
3 dgn geledenVoltijdVolledig op afstand werkenUitgebreide ervaringPermanentStandaard Dienstverband
Palo Alto Networks
nieuw

Partner Services Manager

Amsterdam, Noord-Holland
6 dgn geledenUitgebreide ervaringStandaard Dienstverband

Top 3 werkgevers met de meeste vacatures als Service Level Manager

Vacatures bij NS voor Service Level Manager

NS
nieuw

Assistent filiaalmanager Kiosk Delft

2611AG Delft
2 weken geledenVoltijdBeperkte ervaringPermanentVaste werktijdenBeroepsopleiding
NS
nieuw

Filiaalmanager Julia's Regio Amsterdam

Amsterdam, Noord-Holland
4 weken geledenUitgebreide ervaringPermanentVaste werktijdenStandaard Dienstverband

Vacatures bij Tata Consultancy Services voor Service Level Manager

Tata Consultancy Services

Engagement Manager-Cloud Security Consultant

Amsterdam Area
Vorige maandVoltijdBeperkte ervaringTijdelijk Werk
Tata Consultancy Services

Engagement Manager – Cybersecurity Consultant

Amsterdam, Noord-Holland
Vorige maandVoltijdUitgebreide ervaringBackend EngineerVaste werktijdenStandaard Dienstverband

Vacatures bij Next Level Consultants BV voor Service Level Manager

Next Level Consultants B.V.
nieuw

Sales Manager

Amstelveen, Noord-Holland
3 weken geledenVoltijdUitgebreide ervaringLeads genereren PermanentFlexibele werktijden
Next Level Consultants B.V.
nieuw

Accountmanager Buitendienst

Vlissingen, Zeeland
3 weken geledenVoltijdUitgebreide ervaringTijdelijkFreelance3K p.m.

Welke professionele ervaring heb je nodig als Service Level Manager?

Aandeel van full- & parttime banen als Service Level Manager

Deeltijdbanen als Service Level Manager

FutureFrank®
nieuw

Fractional Operations Manager

Amsterdam, Noord-Holland
2 weken geledenDeeltijdUitgebreide ervaringFlexibele werktijdenTijdelijk Werk
enki
nieuw

Financial Controller

Netherlands
2 weken geledenDeeltijdBeperkte ervaringStandaard Dienstverband

Zoek een vaste aanstelling als Service Level Manager

OGD ict-diensten
nieuw

Solution Architect

Delft, Zuid-Holland
18 uur geledenUitgebreide ervaringTijdelijkVaste werktijdenStandaard Dienstverband
Profield
nieuw

Monteur Technische Dienst

Zeewolde, Flevoland
10 uur geledenUitgebreide ervaringShiftenStandaard Dienstverband

Veelgestelde vragen voor het zoeken naar een vacature als Service Level Manager

Hoeveel openstaande vacatures zijn er voor Service Level Manager banen?

Op dit moment zijn er op Joblift 121 openstaande vacatures voor Service Level Manager banen in Nederland.

Wat doet een Service Level Manager?

Een Service Level Manager zorgt voor het onderhouden en het beheren van de relaties tussen bedrijven en hun klanten. Ze creëren en implementeren service level agreements om te zorgen dat zowel klantverwachtingen als bedrijfsdoelen worden behaald.

Tot welke branche behoren Service Level Manager vacatures?

Service Level Manager vacatures behoren tot de Consultancy en management branche.

Wat zijn de vereiste vaardigheden en kwalificaties om te werken als Service Level Manager?

Als Service Level Manager zijn sterke analytische vaardigheden en ervaring met projectmanagement cruciaal. Daarnaast zijn uitstekende communicatievaardigheden en een grondige kennis van IT-servicebeheer en gerelateerde technologieën vereist.

Welke vooropleiding heb je nodig om Service Level Manager te worden?

Voor het beroep van Service Level Manager is het over het algemeen vereist een bachelor- of masterdiploma in bedrijfskunde, informatietechnologie of een gerelateerd veld te hebben. Verder is het essentieel om kennis en ervaring te hebben met betrekking tot IT-servicebeheer. Een gecertificeerde training in ITIL of soortgelijke servicebeheer raamwerken kan ook worden gevraagd.

Welke doorontwikkelingsmogelijkheden zijn er als Service Level Manager?

Een Service Level Manager kan doorgroeien naar rollen met meer verantwoordelijkheid zoals Service Delivery Manager of IT Service Manager. Daarnaast kunnen ze hun horizon verbreden door zich te specialiseren in gebieden als IT Service Continuity Management of Quality Assurance. Deze ontwikkelingsmogelijkheden kunnen leiden tot hogere posities binnen een IT or Service Management organisatie.