Service Manager vacatures

17.860 vacatures voor Service Manager

Albert Heijn
nieuw

Manager Vers & Service

Amsterdam, Noord-Holland
3 weken geledenVoltijdDeeltijdUitgebreide ervaringShiftenStandaard Dienstverband
STIZON
nieuw

SERVICE MANAGER (M/V)

3528 AE Utrecht, Utrecht
1 week geledenVoltijdUitgebreide ervaringFlexibele werktijdenStandaard Dienstverband
RBC Engineering Support B.V.
nieuw

Field Service Technician/ Supervisor

Heerlen, Limburg
3 dgn geledenVoltijdBeperkte ervaringStandaard Dienstverband
J. de Jonge

International Service Manager

3134 Vlaardingen, Zuid-Holland
Vorige maandVoltijdUitgebreide ervaringStandaard Dienstverband

Top 3 werkgevers met de meeste vacatures als Service Manager

Vacatures bij Albert Heijn B.V. voor Service Manager

Albert Heijn

Manager Service

Den Haag, Zuid-Holland
Vorige maandUitgebreide ervaringStandaard Dienstverband
Albert Heijn
nieuw

Manager Vers & Service

Utrecht, Utrecht
4 weken geledenVoltijdDeeltijdUitgebreide ervaringShiftenStandaard Dienstverband

Vacatures bij Albert Heijn Nederland voor Service Manager

Vacatures bij RANDSTAD NV voor Service Manager

Randstad
nieuw

Category Manager - Marketing & Business Services

1110 Diemen, Noord-Holland
4 dgn geledenVoltijdUitgebreide ervaringFlexibele werktijdenStandaard DienstverbandWervingsbureau, tijdelijk werk
RandStad
nieuw

Service Manager

Weurt, Beuningen
2 weken geledenVoltijdUitgebreide ervaringVaste werktijdenTijdelijk WerkWervingsbureau, tijdelijk werk

Welke professionele ervaring heb je nodig als Service Manager?

Aandeel van full- & parttime banen als Service Manager

Deeltijdbanen als Service Manager

Gemeenteprojecten
nieuw

Freelance service delivery manager IT (zzp)

Groningen, Groningen
7 dgn geledenVoltijdDeeltijdUitgebreide ervaringFreelance
Manpower
nieuw

Service manager (Regio Utrecht)

Utrecht, Utrecht
3 weken geledenDeeltijdUitgebreide ervaringStandaard DienstverbandWervingsbureau, tijdelijk werk

Zoek een vaste aanstelling als Service Manager

Koninklijke BAM Groep

Sustainability Manager

Bunnik, Utrecht
4 weken geledenUitgebreide ervaringStandaard Dienstverband
Trend People

Service / Aftersales manager

1322BH Almere, Flevoland
Vorige maandVoltijdUitgebreide ervaringSales support, operaties ShiftenStandaard Dienstverband

Veelgestelde vragen voor het zoeken naar een vacature als Service Manager

Hoeveel openstaande vacatures zijn er voor Service Manager banen?

Op dit moment zijn er op Joblift 17.860 openstaande vacatures voor Service Manager banen in Nederland.

Wat doet een Service Manager?

Een Service Manager zorgt voor het beheer en de coördinatie van alle diensten die een organisatie biedt aan haar klanten. Ze zijn verantwoordelijk voor het waarborgen van de hoogste kwaliteitsstandaarden en het streven naar continue verbetering in klantenservice.

Tot welke branche behoren Service Manager vacatures?

Service Manager vacatures behoren tot de Consultancy en management branche.

Wat zijn de vereiste vaardigheden en kwalificaties om te werken als Service Manager?

Een Service Manager moet sterke leiderschaps- en communicatievaardigheden hebben, evenals uitstekende klantenservice en probleemoplossende vaardigheden. Daarnaast is ervaring in operationeel management en kennis van serviceprincipes en -praktijken vereist.

Welke vooropleiding heb je nodig om Service Manager te worden?

Voor het beroep van Service Manager is het vaak vereist om een bachelor- of masterdiploma in bedrijfsbeheer, bedrijfskunde of een gerelateerd veld te hebben. Daarnaast wordt ook de nadruk gelegd op ervaring in klantenservice, samen met sterke leiderschaps- en communicatievaardigheden. Deze combinatie van opleiding en ervaring bereidt de Service Manager uitstekend voor op het succesvol uitvoeren van zijn taken.

Welke doorontwikkelingsmogelijkheden zijn er als Service Manager?

Als service manager zijn er talrijke mogelijkheden om te groeien en zich verder te ontwikkelen binnen het vakgebied. Men zou kunnen overwegen om te specialiseren in een specifieke sector of industrie, waardoor men een niche-expert wordt. Daarnaast is er ook de mogelijkheid om door te stromen naar senior of directieniveau, wat verantwoordelijkheid en invloed binnen het bedrijf vergroot. Ten slotte is het ook mogelijk om over te stappen naar consultancy werk, waarbij men andere organisaties adviseert op het gebied van service management.