Customer Service Manager vacatures

300 vacatures voor Customer Service Manager

NewRoadz
New

Manager Planning en Customer Service

Staphorst, Overijssel
18 hr. agoVoltijdUitgebreide ervaringStandaard Dienstverband

Top 3 werkgevers met de meeste vacatures als Customer Service Manager

Vacatures bij Page Personnel B.V. voor Customer Service Manager

Vacatures bij Randstad Nederland B.V. voor Customer Service Manager

Vacatures bij UNIQUE NV voor Customer Service Manager

Unique
New

Medewerker klantenservice

Rotterdam, Zuid-Holland
2 hr. agoDeeltijdBeperkte ervaringTijdelijkFlexibele werktijdenStandaard Dienstverband

Welke professionele ervaring heb je nodig als Customer Service Manager?

Aandeel van full- & parttime banen als Customer Service Manager

Deeltijdbanen als Customer Service Manager

JAM
New

Studentenjob: medewerker klantenservice

Son en Breugel, Noord-Brabant
6 hr. agoVoltijdDeeltijdVaste werktijdenStudentenbaan
JAM
New

Medewerker klantenservice zorg in Eindhoven

Eindhoven, Noord-Brabant
6 hr. agoVoltijdDeeltijdAf en toe werken op afstandBeperkte ervaringTijdelijk Werk

Zoek een vaste aanstelling als Customer Service Manager

Veelgestelde vragen voor het zoeken naar een vacature als Customer Service Manager

Hoeveel openstaande vacatures zijn er voor Customer Service Manager banen?

Op dit moment zijn er op Joblift 300 openstaande vacatures voor Customer Service Manager banen in Nederland.

Wat doet een Customer Service Manager?

Een Customer Service Manager leidt en coördineert de activiteiten van een klantenserviceteam om een uitstekende klantenservice te waarborgen. Ze implementeren klantenservicebeleid, ontwikkelen klantenservice standaarden en beoordelen de prestaties van het team om te zorgen voor klanttevredenheid en zakelijke groei.

Tot welke branche behoren Customer Service Manager vacatures?

Customer Service Manager vacatures behoren tot de Hospitality en toerisme branche.

Wat zijn de vereiste vaardigheden en kwalificaties om te werken als Customer Service Manager?

Een Customer Service Manager moet sterke leiderschaps- en communicatieve vaardigheden hebben en uitblinken in relatiebeheer. Ook zijn probleemoplossende vaardigheden en ervaring in klantenservice management essentieel.

Welke vooropleiding heb je nodig om Customer Service Manager te worden?

Om als Customer Service Manager aan de slag te gaan, is over het algemeen een bacheloropleiding in bedrijfskunde, management of een gerelateerd veld vereist. Ervaring in klantenservice en sterke communicatieve vaardigheden zijn ook belangrijk. Deze vooropleiding en ervaring stelt iemand in staat om op effectieve wijze te leiden en klantrelaties te beheren.

Welke doorontwikkelingsmogelijkheden zijn er als Customer Service Manager?

Als Customer Service Manager zijn er diverse mogelijkheden om te groeien en zich verder te ontwikkelen. Een van deze mogelijkheden zou kunnen zijn om door te stromen naar een hoger managementniveau, zoals Operations Manager of General Manager. Daarnaast biedt de steeds verder digitaliserende wereld ook kansen tot specialisatie, zoals het worden van een Customer Experience Specialist, waarbij meer gefocust wordt op de digitale klantbeleving.