Customer Care vacatures

300 vacatures voor Customer Care

Groendus
nieuw

Customer Care Specialist E-Mobility

Utrecht, Utrecht
3 dgn geledenVoltijdBeperkte ervaringStandaard Dienstverband
Groendus
nieuw

Customer Care Specialist E-Mobility Utrecht

Utrecht, Utrecht
21 uur geledenVoltijdBeperkte ervaringStandaard Dienstverband
Randstad
nieuw

Customer Care medewerker

7418ET Deventer, Overijssel
5 uur geledenVoltijdBeperkte ervaringStandaard DienstverbandWervingsbureau, tijdelijk werk
Transdev
nieuw

Medewerker Klantenservice | IJsselmuiden

IJsselmuiden, Overijssel
5 uur geledenBeperkte ervaringSales support, operaties Vaste werktijdenTijdelijk Werk

Top 3 werkgevers met de meeste vacatures als Customer Care

Vacatures bij RANDSTAD NV voor Customer Care

Randstad
nieuw

Customer service medewerker

3125BK Schiedam, Zuid-Holland
4 uur geledenVoltijdUitgebreide ervaringShiftenStandaard DienstverbandWervingsbureau, tijdelijk werk
Randstad
nieuw

Customer Service Agent (Technisch)

2908LP CAPELLE AAN DEN IJSSEL, Zuid-Holland
5 uur geledenVoltijdUitgebreide ervaringPermanentStandaard DienstverbandWervingsbureau, tijdelijk werk

Vacatures bij Fyndere voor Customer Care

Fyndere
nieuw

Customer service medewerker regio Zwolle

Zwolle, Overijssel
3 dgn geledenVoltijdBeperkte ervaringStandaard Dienstverband
Fyndere
nieuw

Customer service medewerker regio Utrecht

Utrecht, Utrecht
2 weken geledenVoltijdBeperkte ervaringStandaard Dienstverband

Vacatures bij JAM BV voor Customer Care

JAM
nieuw

Customer Service Medewerker in Veenendaal

Veenendaal, Utrecht
21 uur geledenVoltijdBeperkte ervaringShiftenTijdelijk Werk
JAM

Technische klantenservice in Boxtel

Boxtel, Noord-Brabant
Vorige maandUitgebreide ervaringStandaard Dienstverband

Welke professionele ervaring heb je nodig als Customer Care?

Aandeel van full- & parttime banen als Customer Care

Deeltijdbanen als Customer Care

Unique
nieuw

Medewerker klantenservice

2011 VB Haarlem, Noord-Holland
1 week geledenDeeltijdBeperkte ervaringTijdelijkStandaard Dienstverband18 p.u.
Staffice
nieuw

Customer Service Medewerker (24 uur)

Hoofddorp, Noord-Holland
3 uur geledenDeeltijdBeperkte ervaringStandaard Dienstverband

Zoek een vaste aanstelling als Customer Care

Speakit
nieuw

Dutch Customer Care Advisor - Relocation to Athens

Abroad
1 week geledenVoltijdVolledig op afstand werkenStandaard Dienstverband16K-21K p.m.
Intermediair Uitzendbureau
nieuw

Medewerker Klantcontact Storingen

Apeldoorn, Gelderland
5 uur geledenStandaard Dienstverband

Veelgestelde vragen voor het zoeken naar een vacature als Customer Care

Hoeveel openstaande vacatures zijn er voor Customer Care banen?

Op dit moment zijn er op Joblift 300 openstaande vacatures voor Customer Care banen in Nederland.

Wat doet een customer care medewerker?

Een Customer Care medewerker verstrekt productinformatie, lost problemen op en behandelt klachten om een uitstekende klantenservice te verzekeren. Ze streven ernaar om de tevredenheid en loyaliteit van klanten te verbeteren door een positieve klantbeleving te bieden.

Tot welke branche behoren Customer Care vacatures?

Customer Care vacatures behoren tot de verkoop en marketing branche.

Welke vaardigheden en kwalificaties zijn nodig om te werken in Customer Care?

Voor de baan Customer Care zijn sterke communicatieve vaardigheden, probleemoplossend vermogen en klantgerichtheid essentiële kwalificaties. Ervaring in klantenservice en kennis van klantenservice software en databases zijn eveneens belangrijk.

Welke vooropleiding heb je nodig om in de Customer Care sector te werken?

Voor een baan in de Customer Care sector is er geen specifieke vooropleiding vereist. Het gaat vooral om vaardigheden zoals klantgerichtheid en communicatieve vaardigheden. Wel kan een opleiding in de richting van bijvoorbeeld communicatie, marketing of administratie van toegevoegde waarde zijn.

Wat zijn de verschillende carrièrepaden en groeimogelijkheden binnen de Customer Care?

Een carrière in de Customer Care biedt kans op groei naar senior vertegenwoordiger of teamleider, waarbij men meer verantwoordelijkheid zou krijgen en een team zou aansturen. Het is ook mogelijk om zich verder te ontwikkelen tot klantenservice manager of zelfs tot directeur van de klantenservice. Deze hogere posities bieden meer strategische verantwoordelijkheden, zoals het vormgeven en leiden van de algehele klantenservice strategie binnen een bedrijf.