Customer Care vacatures

300 vacatures voor Customer Care

Groendus
nieuw

Customer Care Specialist E-Mobility

Utrecht, Utrecht
2 dgn geledenVoltijdUitgebreide ervaringStandaard Dienstverband
JAM
nieuw

Customer Service Medewerker in Veenendaal

Veenendaal, Utrecht
6 uur geledenVoltijdBeperkte ervaringShiftenTijdelijk Werk
AS Watson
nieuw

Customer Experience Manager ICI PARIS XL

Renswoude, Utrecht
8 uur geledenUitgebreide ervaringklantenservice Standaard Dienstverband
JAM
nieuw

Medewerker Klantenservice

Ittervoort, Limburg
8 uur geledenVoltijdBeperkte ervaringStandaard Dienstverband

Top 3 werkgevers met de meeste vacatures als Customer Care

Vacatures bij JAM BV voor Customer Care

JAM
nieuw

Medewerker Klantenservice Transport in Weert

Weert, Limburg
8 uur geledenVoltijdBeperkte ervaringPermanentMinijob
JAM
nieuw

Bijbaan: Commercieel klantenservice medewerker KPN

Utrecht, Utrecht
12 uur geledenVoltijdDeeltijdTijdelijk Werk

Vacatures bij OLYMPIA voor Customer Care

Olympia

Customer Care Specialist

Venlo
4 weken geledenVoltijdUitgebreide ervaringklantenservice TijdelijkStandaard Dienstverband
Olympia
nieuw

Medewerker Customer Service

Harderwijk
3 uur geledenVoltijdBeperkte ervaringklantenservice TijdelijkVaste werktijden

Vacatures bij beBeeCareers voor Customer Care

beBeeCareers
nieuw

Klantenservice Specialist

Lelystad
15 uur geledenBeperkte ervaringStandaard Dienstverband
beBee Careers
nieuw

Klantenservice Specialist in Utrecht

Utrecht
10 uur geledenDeeltijdStandaard Dienstverband

Welke professionele ervaring heb je nodig als Customer Care?

Aandeel van full- & parttime banen als Customer Care

Deeltijdbanen als Customer Care

JAM
nieuw

Bijbaan: Commercieel klantenservice medewerker

Nijmegen, Gelderland
6 uur geledenVoltijdDeeltijdTijdelijk Werk
Techniekwerkt
nieuw

Customer Service Medewerker (parttime te Rijswijk)

Rijswijk, Zuid-Holland
7 uur geledenDeeltijdBeperkte ervaringVaste werktijdenStandaard Dienstverband

Zoek een vaste aanstelling als Customer Care

Careermaker
nieuw

Customer Service Medewerker (Botlek)

Botlek, Zuid-Holland
4 uur geledenVoltijdUitgebreide ervaringShiftenStandaard Dienstverband
VNOM
nieuw

Customer Service Medewerker Logistiek

3087AN Rotterdam, Zuid-Holland
15 uur geledenVoltijdUitgebreide ervaringFlexibele werktijdenStandaard Dienstverband

Veelgestelde vragen voor het zoeken naar een vacature als Customer Care

Hoeveel openstaande vacatures zijn er voor Customer Care banen?

Op dit moment zijn er op Joblift 300 openstaande vacatures voor Customer Care banen in Nederland.

Wat doet een customer care medewerker?

Een Customer Care medewerker verstrekt productinformatie, lost problemen op en behandelt klachten om een uitstekende klantenservice te verzekeren. Ze streven ernaar om de tevredenheid en loyaliteit van klanten te verbeteren door een positieve klantbeleving te bieden.

Tot welke branche behoren Customer Care vacatures?

Customer Care vacatures behoren tot de verkoop en marketing branche.

Welke vaardigheden en kwalificaties zijn nodig om te werken in Customer Care?

Voor de baan Customer Care zijn sterke communicatieve vaardigheden, probleemoplossend vermogen en klantgerichtheid essentiële kwalificaties. Ervaring in klantenservice en kennis van klantenservice software en databases zijn eveneens belangrijk.

Welke vooropleiding heb je nodig om in de Customer Care sector te werken?

Voor een baan in de Customer Care sector is er geen specifieke vooropleiding vereist. Het gaat vooral om vaardigheden zoals klantgerichtheid en communicatieve vaardigheden. Wel kan een opleiding in de richting van bijvoorbeeld communicatie, marketing of administratie van toegevoegde waarde zijn.

Wat zijn de verschillende carrièrepaden en groeimogelijkheden binnen de Customer Care?

Een carrière in de Customer Care biedt kans op groei naar senior vertegenwoordiger of teamleider, waarbij men meer verantwoordelijkheid zou krijgen en een team zou aansturen. Het is ook mogelijk om zich verder te ontwikkelen tot klantenservice manager of zelfs tot directeur van de klantenservice. Deze hogere posities bieden meer strategische verantwoordelijkheden, zoals het vormgeven en leiden van de algehele klantenservice strategie binnen een bedrijf.