Customer Service Specialist vacatures

1.783 vacatures voor Customer Service Specialist

Dow Benelux B.V.
New

Customer Service Specialist Dow Terneuzen

Philippine, Terneuzen
5 days agoVoltijdBeperkte ervaringSales support, operaties Vaste werktijdenStandaard Dienstverband
Werk en Vakmanschap Weert
New

Customer Service Specialist

Helmond, Noord-Brabant
2 wk. agoVoltijdUitgebreide ervaringklantenservice Standaard Dienstverband3K-5K/month
Personato

Customer Service Specialist

Venlo, Limburg
Vorige maandVoltijdBeperkte ervaringklantenservice Flexibele werktijdenStandaard Dienstverband
Page Personnel
New

Customer Care Specialist

Den Haag, Zuid-Holland
2 wk. agoVoltijdDeeltijdStandaard DienstverbandWervingsbureau, tijdelijk werk2K-3K/month

Top 3 werkgevers met de meeste vacatures als Customer Service Specialist

Vacatures bij City Job Offers voor Customer Service Specialist

Vacatures bij ING Netherlands voor Customer Service Specialist

ING Netherlands
New

Specialist Commercial Finance

IJsselstein, Utrecht
3 wk. agoDeeltijdTijdelijkFlexibele werktijdenStandaard Dienstverband
ING Netherlands
New

Specialist Commercial Finance | Salary indication 4,240 EUR - 6,882 EUR

Zeist, Utrecht
3 wk. agoVoltijdFlexibele werktijdenStandaard Dienstverband

Vacatures bij OLYMPIA voor Customer Service Specialist

Olympia

Specialist klantenservice medewerker KPN

Zoetermeer, Zuid-Holland
Vorige maandVoltijdDeeltijdUitgebreide ervaringShiftenStandaard Dienstverband3K/month
Olympia
New

Medewerker Klantenservice

Almelo, Overijssel
2 wk. agoVoltijdStandaard Dienstverband3K/month

Welke professionele ervaring heb je nodig als Customer Service Specialist?

Aandeel van full- & parttime banen als Customer Service Specialist

Deeltijdbanen als Customer Service Specialist

Brunel Nederland B.V.
New

Medior IT-Servicedesk Specialist

Enschede, Overijssel
3 days agoDeeltijdBeperkte ervaringStandaard Dienstverband
Independent Recruiters
New

QA Officer

Eindhoven, Noord-Brabant
3 wk. agoDeeltijdTijdelijkTijdelijk Werk4K-4K/month

Zoek een vaste aanstelling als Customer Service Specialist

WerkTalent
New

Customer service medewerker Logistiek

Breda, Noord-Brabant
4 wk. agoVoltijdBeperkte ervaringklantenservice Standaard Dienstverband3K-3K/month
Walters People

Senior Customer Service B2B (32 - 40 uur)

Leusden, Utrecht
Vorige maandVoltijdBeperkte ervaringVaste werktijdenStandaard Dienstverband3K-3K/month

Veelgestelde vragen voor het zoeken naar een vacature als Customer Service Specialist

Hoeveel openstaande vacatures zijn er voor Customer Service Specialist banen?

Op dit moment zijn er op Joblift 1.783 openstaande vacatures voor Customer Service Specialist banen in Nederland.

Wat doet een Customer Service Specialist?

Een Customer Service Specialist zorgt voor de interactie met klanten om hun vragen te beantwoorden en problemen op te lossen. Ze bieden ondersteuning en informatie over producten of diensten en zorgen ervoor dat de klanttevredenheid hoog blijft.

Tot welke branche behoren Customer Service Specialist vacatures?

Customer Service Specialist vacatures behoren tot de Verkoop en marketing branche.

Wat zijn de vereiste vaardigheden en kwalificaties om te werken als Customer Service Specialist?

Een Customer Service Specialist moet uitstekende communicatieve vaardigheden hebben, probleemoplossend vermogen, en een sterke klantgerichte houding. Daarnaast wordt vaak ervaring in een klantenservice-omgeving en kennis van CRM-systemen vereist.

Welke vooropleiding heb je nodig om Customer Service Specialist te worden?

Voor het beroep van Customer Service Specialist is doorgaans een middelbaar diploma of een gelijkwaardige kwalificatie vereist. Daarnaast zijn er vaak specifieke trainingen of certificeringen die nuttig kunnen zijn in deze functie. Het is een rol die uitstekende communicatieve vaardigheden en probleemoplossende capaciteiten vereist.

Welke doorontwikkelingsmogelijkheden zijn er als Customer Service Specialist?

Een Customer Service Specialist kan doorgroeien tot een leidinggevende functie, zoals teamleider of manager van de klantenserviceafdeling. Ook kan er gekozen worden voor een gespecialiseerde rol, bijvoorbeeld in klantrelatiebeheer of klanttevredenheidsanalyse. Een andere optie is om de stap te zetten naar bredere operationele of strategische rollen, wat een dieper inzicht geeft in de bedrijfsvoering.