Community Manager vacatures

40 vacatures voor Community Manager

Coolblue
nieuw

PR manager

Rotterdam, Zuid-Holland
4 dgn geledenVoltijdUitgebreide ervaringStandaard Dienstverband
USG MarCom
nieuw

Medior MarCom Communicatieadviseur

2593BS Almere, Flevoland
2 dgn geledenVoltijdUitgebreide ervaringVaste werktijdenStandaard Dienstverband3K-5K p.m.
USG MarCom
nieuw

Medior Communicatieadviseur

2593BM Den Haag, Zuid-Holland
2 weken geledenDeeltijdUitgebreide ervaringVaste werktijdenStandaard Dienstverband3K-5K p.m.
JAM
nieuw

Communicatie medewerker in Gemert

Gemert-Bakel, Noord-Brabant
22 uur geledenBeperkte ervaringVaste werktijdenStandaard Dienstverband

Top 3 werkgevers met de meeste vacatures als Community Manager

Vacatures bij Usgmarcom voor Community Manager

USG MarCom
nieuw

Medior MarCom Communicatieadviseur

2593BS Amsterdam, Noord-Holland
2 dgn geledenVoltijdUitgebreide ervaringVaste werktijdenStandaard Dienstverband3K-5K p.m.
USG MarCom
nieuw

Medior MarCom Communicatieadviseur

2593 BS Den Haag, Zuid-Holland
2 dgn geledenVoltijdUitgebreide ervaringVaste werktijdenStandaard Dienstverband3K-5K p.m.

Vacatures bij JAM BV voor Community Manager

JAM
nieuw

Communicatie medewerker in Gemert

Gemert-Bakel, Noord-Brabant
22 uur geledenBeperkte ervaringVaste werktijdenStandaard Dienstverband

Vacatures bij Coolblue BV voor Community Manager

Coolblue
nieuw

PR manager

Rotterdam, Zuid-Holland
4 dgn geledenVoltijdUitgebreide ervaringStandaard Dienstverband

Welke professionele ervaring heb je nodig als Community Manager?

Aandeel van full- & parttime banen als Community Manager

Deeltijdbanen als Community Manager

Undutchables
nieuw

Sales Support | German C1 (20-24 h/week)

's-Hertogenbosch, Noord-Brabant
4 weken geledenVoltijdDeeltijdAf en toe werken op afstandBeperkte ervaringPermanentStandaard Dienstverband
ASA Talent
nieuw

Data Entry Bhutanese

3011EW Rotterdam, Zuid-Holland
2 weken geledenDeeltijdSeizoensgebondenStandaard Dienstverband14 p.u.

Zoek een vaste aanstelling als Community Manager

USG MarCom
nieuw

Medior MarCom Communicatieadviseur

2593BS Rotterdam, Zuid-Holland
2 dgn geledenVoltijdUitgebreide ervaringVaste werktijdenStandaard Dienstverband3K-5K p.m.
Daywize
nieuw

Mendix Developer (24 - 40 uur per week)

Utrecht, Utrecht
1 week geledenUitgebreide ervaringStandaard Dienstverband

Veelgestelde vragen voor het zoeken naar een vacature als Community Manager

Hoeveel openstaande vacatures zijn er voor Community Manager banen?

Op dit moment zijn er op Joblift 40 openstaande vacatures voor Community Manager banen in Nederland.

Wat doet een Community Manager?

Een community manager is verantwoordelijk voor het beheren en onderhouden van online gemeenschappen en sociale media kanalen. Ze zorgen voor interactie, beantwoorden vragen en stimuleren betrokkenheid binnen de community.

Tot welke branche behoren Community Manager vacatures?

Community Manager vacatures behoren tot de Media en communicatie branche.

Wat zijn de vereiste vaardigheden en kwalificaties om te werken als Community Manager?

Een Community Manager moet sterke communicatieve en interpersoonlijke vaardigheden hebben, evenals een diepgaande kennis van sociale media en digitale marketing trends. Ervaring in community-ontwikkeling en klantenservice kan ook een vereiste zijn voor dit beroep.

Welke vooropleiding heb je nodig om Community Manager te worden?

Voor het beroep van Community Manager is meestal een bachelor's diploma in marketing, communicatie, public relations of een gerelateerd veld vereist. Daarnaast kan relevante werkervaring in het beheer van online communities of sociale media ook van belang zijn. Dit beroep biedt de mogelijkheid om creatief te zijn en directe invloed uit te oefenen op de merkbeleving van een community.

Welke doorontwikkelingsmogelijkheden zijn er als Community Manager?

Een Community Manager kan zich in de loop der tijd verder ontwikkelen en doorgroeien naar posities zoals Hoofd Community Management of Director of Community Engagement. Er zijn tevens kansen om zich te specialiseren in specifieke domeinen zoals online reputation management of crisiscommunicatie. Daarnaast biedt het werken voor grotere organisaties of internationale merken een perspectief op meer verantwoordelijkheden en complexere projecten.