Servicedesk Medewerker vacatures

300 vacatures voor Servicedesk Medewerker

VNOM
nieuw

Servicedesk Medewerker

3161 GM Rhoon, Zuid-Holland
6 dgn geledenBeperkte ervaringStandaard Dienstverband
Randstad
nieuw

Servicedesk Medewerker

8024HA Zwolle, Overijssel
6 uur geledenVoltijdAf en toe werken op afstandBeperkte ervaringFlexibele werktijdenStandaard Dienstverband
VB-Airsuspension
nieuw

IT Servicedesk medewerker

Doetinchem, Gelderland
2 weken geledenVoltijdBeperkte ervaringPermanentStandaard Dienstverband
Ksyos
nieuw

Medewerker Servicedesk

The Randstad, Zuid-Holland
6 uur geledenVoltijdAf en toe werken op afstandBeperkte ervaringVaste werktijdenStandaard Dienstverband

Top 3 werkgevers met de meeste vacatures als Servicedesk Medewerker

Vacatures bij RANDSTAD NV voor Servicedesk Medewerker

Randstad
nieuw

Medewerker klantenservice

1101BA Amsterdam, Noord-Holland
6 uur geledenVoltijdVaste werktijdenTijdelijk WerkWervingsbureau, tijdelijk werk
Randstad
nieuw

Medewerker klantenservice

4815GW Breda, Noord-Brabant
6 uur geledenVoltijdStandaard DienstverbandWervingsbureau, tijdelijk werk

Vacatures bij Yource B.V. voor Servicedesk Medewerker

Yource

Klantenservice Medewerker Menzis met WFT Zorg

Almere, Flevoland
Vorige maandVoltijdAf en toe werken op afstandBeperkte ervaringShiftenStandaard Dienstverband
Yource
nieuw

Klantenservice Medewerker ABN Amro (ICS) in Diemen (24-36 uur)

1112XS Diemen, Noord-Holland
4 weken geledenAf en toe werken op afstandBeperkte ervaringShiftenStandaard Dienstverband145-175 p.m.

Vacatures bij UNIQUE NV voor Servicedesk Medewerker

Unique
nieuw

Medewerker klantenservice

2011 VB Haarlem, Noord-Holland
2 weken geledenDeeltijdBeperkte ervaringTijdelijkStandaard Dienstverband18 p.u.
Unique
nieuw

Klantenservice medewerker

2011 VB Haarlem, Noord-Holland
2 weken geledenDeeltijdBeperkte ervaringTijdelijkShiftenStandaard Dienstverband

Welke professionele ervaring heb je nodig als Servicedesk Medewerker?

Aandeel van full- & parttime banen als Servicedesk Medewerker

Deeltijdbanen als Servicedesk Medewerker

Randstad
nieuw

Klantenservice medewerker

3927DA Renswoude, Utrecht
9 uur geledenDeeltijdBeperkte ervaringShiftenStandaard DienstverbandWervingsbureau, tijdelijk werk
Randstad
nieuw

Klantenservice Medewerker Acceptatie en Polisbeheer

7333NP Apeldoorn, Gelderland
5 uur geledenDeeltijdStandaard DienstverbandWervingsbureau, tijdelijk werk

Zoek een vaste aanstelling als Servicedesk Medewerker

BAM Bouw en Techniek
nieuw

Servicedesk Medewerker

Bunnik, Utrecht
7 uur geledenVoltijdUitgebreide ervaringStandaard Dienstverband
bol
nieuw

IT Servicedesk Medewerker

Utrecht, Utrecht
2 weken geledenBeperkte ervaringStandaard Dienstverband

Veelgestelde vragen voor het zoeken naar een vacature als Servicedesk Medewerker

Hoeveel openstaande vacatures zijn er voor Servicedesk Medewerker banen?

Op dit moment zijn er op Joblift 300 openstaande vacatures voor Servicedesk Medewerker banen in Nederland.

Wat doet een Servicedesk Medewerker?

Een servicedesk medewerker fungeert als eerste aanspreekpunt voor klanten die vragen of problemen hebben met producten of diensten. Ze lossen eenvoudige technische problemen op, en escaleren complexe problemen naar de geschikte teams of experts.

Tot welke branche behoren Servicedesk Medewerker vacatures?

Servicedesk Medewerker vacatures behoren tot de Technologie en IT branche.

Wat zijn de vereiste vaardigheden en kwalificaties om te werken als Servicedesk Medewerker?

Als Servicedesk Medewerker zijn sterke communicatieve vaardigheden en probleemoplossend vermogen essentieel. Daarnaast zijn kennis van IT en klantenservice, evenals de bereidheid om continu te leren over nieuwe technologieën, belangrijke kwalificaties.

Welke vooropleiding heb je nodig om Servicedesk Medewerker te worden?

Voor het beroep van Servicedesk Medewerker is vaak een MBO-opleiding in de richting van ICT gewenst. De precieze mate van vereist onderwijs kan variëren afhankelijk van de specificiteit van de rol. Aanvullende certificaties in relevante technologieën of systemen kunnen ook noodzakelijk of gunstig zijn.

Welke doorontwikkelingsmogelijkheden zijn er als Servicedesk Medewerker?

Als servicedesk medewerker kan men zich opwerken tot een senior positie binnen de klantenserviceafdeling, met meer verantwoordelijkheid en een leidinggevende rol. Ook is er de mogelijkheid om zich te specialiseren in een bepaald aspect van klantenservice, zoals technische ondersteuning of klachtenbehandeling. De verworven vaardigheden als servicedesk medewerker kunnen tevens een springplank vormen voor rollen in andere klantgerichte sectoren, zoals verkoop of accountmanagement.