Servicedesk Medewerker vacatures

173 vacatures voor Servicedesk Medewerker

VNOM
nieuw

Servicedesk Medewerker

3161 GM Rhoon, Zuid-Holland
2 dgn geledenBeperkte ervaringStandaard Dienstverband
VB-Airsuspension
nieuw

IT Servicedesk medewerker

Doetinchem, Gelderland
1 week geledenVoltijdBeperkte ervaringPermanentStandaard Dienstverband
Gemeente
nieuw

Medewerker Servicedesk Facilitair en Vastgoed (IP)

2903 AR Capelle aan den IJssel, Zuid-Holland
2 dgn geledenDeeltijdBeperkte ervaringStandaard Dienstverband
JAM
nieuw

Klantenservice medewerker in Rosmalen

Rosmalen, Noord-Brabant
9 uur geledenVoltijdBeperkte ervaringSeizoensgebondenStandaard Dienstverband

Top 3 werkgevers met de meeste vacatures als Servicedesk Medewerker

Vacatures bij RANDSTAD NV voor Servicedesk Medewerker

Vacatures bij JAM BV voor Servicedesk Medewerker

JAM
nieuw

Klantenservice medewerker in Den Bosch

's-Hertogenbosch, Noord-Brabant
9 uur geledenVoltijdBeperkte ervaringStandaard Dienstverband
JAM
nieuw

Klantenservice Medewerker in Utrecht

Utrecht, Utrecht
3 dgn geledenVoltijdUitgebreide ervaringVaste werktijdenStandaard Dienstverband

Vacatures bij Yource B.V. voor Servicedesk Medewerker

Yource

Klantenservice Medewerker Menzis met WFT Zorg

Almere, Flevoland
Vorige maandVoltijdAf en toe werken op afstandBeperkte ervaringShiftenStandaard Dienstverband
Yource
nieuw

Klantenservice Medewerker ABN Amro (ICS) in Diemen (24-36 uur)

1112XS Diemen, Noord-Holland
3 weken geledenDeeltijdAf en toe werken op afstandBeperkte ervaringShiftenStandaard Dienstverband

Welke professionele ervaring heb je nodig als Servicedesk Medewerker?

Aandeel van full- & parttime banen als Servicedesk Medewerker

Deeltijdbanen als Servicedesk Medewerker

Klant Contact Diensten
nieuw

Ervaren Klantenservice Medewerker (€18 p/u)

Zoetermeer, Zuid-Holland
3 weken geledenDeeltijdUitgebreide ervaringTijdelijk Werk
Desan
nieuw

Bijbaan als Customer Service Medewerker in Amsterdam – bepaal je eigen uren! (Dutch required)

Aalsmeer, Noord-Holland
6 dgn geledenDeeltijdBeperkte ervaringFreelance13-16 p.u.

Zoek een vaste aanstelling als Servicedesk Medewerker

ASA Talent
nieuw

Teamlead Servicedesk

1103AA Amsterdam, Noord-Holland
7 dgn geledenVoltijdUitgebreide ervaringStandaard Dienstverband5K p.m.
YER
nieuw

ICT Servicedesk medewerker

Rotterdam, Zuid-Holland
1 week geledenVoltijdBeperkte ervaringStandaard Dienstverband3K-5K p.m.

Veelgestelde vragen voor het zoeken naar een vacature als Servicedesk Medewerker

Hoeveel openstaande vacatures zijn er voor Servicedesk Medewerker banen?

Op dit moment zijn er op Joblift 173 openstaande vacatures voor Servicedesk Medewerker banen in Nederland.

Wat doet een Servicedesk Medewerker?

Een servicedesk medewerker fungeert als eerste aanspreekpunt voor klanten die vragen of problemen hebben met producten of diensten. Ze lossen eenvoudige technische problemen op, en escaleren complexe problemen naar de geschikte teams of experts.

Tot welke branche behoren Servicedesk Medewerker vacatures?

Servicedesk Medewerker vacatures behoren tot de Technologie en IT branche.

Wat zijn de vereiste vaardigheden en kwalificaties om te werken als Servicedesk Medewerker?

Als Servicedesk Medewerker zijn sterke communicatieve vaardigheden en probleemoplossend vermogen essentieel. Daarnaast zijn kennis van IT en klantenservice, evenals de bereidheid om continu te leren over nieuwe technologieën, belangrijke kwalificaties.

Welke vooropleiding heb je nodig om Servicedesk Medewerker te worden?

Voor het beroep van Servicedesk Medewerker is vaak een MBO-opleiding in de richting van ICT gewenst. De precieze mate van vereist onderwijs kan variëren afhankelijk van de specificiteit van de rol. Aanvullende certificaties in relevante technologieën of systemen kunnen ook noodzakelijk of gunstig zijn.

Welke doorontwikkelingsmogelijkheden zijn er als Servicedesk Medewerker?

Als servicedesk medewerker kan men zich opwerken tot een senior positie binnen de klantenserviceafdeling, met meer verantwoordelijkheid en een leidinggevende rol. Ook is er de mogelijkheid om zich te specialiseren in een bepaald aspect van klantenservice, zoals technische ondersteuning of klachtenbehandeling. De verworven vaardigheden als servicedesk medewerker kunnen tevens een springplank vormen voor rollen in andere klantgerichte sectoren, zoals verkoop of accountmanagement.