Servicedesk Medewerker vacatures

300 vacatures voor Servicedesk Medewerker

Van Iperen
nieuw

ICT Servicedesk Medewerker

Westmaas, Zuid-Holland
4 dgn geledenAf en toe werken op afstandUitgebreide ervaringTijdelijkVaste werktijdenStudentenbaan
Ministerie van Defensie
nieuw

Helpdeskmedewerker ICT bij de Service Desk Defensie

HUIS TER HEIDE, Utrecht
4 dgn geledenBeperkte ervaringTijdelijkStandaard Dienstverband
beBee Careers
nieuw

Helpdeskmedewerker Ict bij Defensie

HUIS TER HEIDE
3 weken geledenTijdelijkVaste werktijdenStandaard Dienstverband
Ministerie van Defensie
nieuw

Junior Helpdeskmedewerker ICT bij de Service Desk Defensie

HUIS TER HEIDE, Utrecht
4 dgn geledenBeperkte ervaringTijdelijkStandaard Dienstverband

Top 3 werkgevers met de meeste vacatures als Servicedesk Medewerker

Vacatures bij Servicedesk voor Servicedesk Medewerker

Servicedesk
nieuw

Medewerker groenvoorziening

8601 WT 9411 SE regio Groningen, Drenthe
5 dgn geledenDeeltijdSeizoensgebondenTijdelijk Werk15-16 p.u.
Servicedesk
nieuw

Allround medewerker melkveehouderij

8601 WT 8406 AW Heerenveen, Friesland
5 dgn geledenVoltijdStandaard Dienstverband4K p.m.

Vacatures bij JAM BV voor Servicedesk Medewerker

JAM
nieuw

Customer Service Medewerker in Veenendaal

Veenendaal, Utrecht
4 uur geledenVoltijdBeperkte ervaringShiftenTijdelijk Werk
JAM
nieuw

Klantenservice Medewerker Verzekeringen

Eindhoven, Noord-Brabant
2 uur geledenVoltijdVaste werktijdenStandaard Dienstverband

Vacatures bij beBeeCareers voor Servicedesk Medewerker

beBee Careers
nieuw

Helpdeskmedewerker ICT met mooie opleidingsmogelijkheden

HUIS TER HEIDE
3 weken geledenBeperkte ervaringTijdelijkStarter
beBeeCareers
nieuw

Klantenservice Specialist

Lelystad
13 uur geledenBeperkte ervaringStandaard Dienstverband

Welke professionele ervaring heb je nodig als Servicedesk Medewerker?

Aandeel van full- & parttime banen als Servicedesk Medewerker

Deeltijdbanen als Servicedesk Medewerker

JAM
nieuw

Spoed! Klantenservice medewerker in Eindhoven

Eindhoven, Noord-Brabant
2 uur geledenVoltijdDeeltijdAf en toe werken op afstandBeperkte ervaringTijdelijk Werk
JAM
nieuw

Bijbaan: Commercieel klantenservice medewerker

Nijmegen, Gelderland
4 uur geledenVoltijdDeeltijdTijdelijk Werk

Zoek een vaste aanstelling als Servicedesk Medewerker

Groendus
nieuw

Klantenservice Medewerker E-Mobility

Utrecht, Utrecht
5 dgn geledenVoltijdUitgebreide ervaringStandaard Dienstverband
JAM
nieuw

Klantenservice medewerker vastgoedmedia in Eindhoven

Eindhoven, Noord-Brabant
2 uur geledenVoltijdAf en toe werken op afstandStandaard Dienstverband

Veelgestelde vragen voor het zoeken naar een vacature als Servicedesk Medewerker

Hoeveel openstaande vacatures zijn er voor Servicedesk Medewerker banen?

Op dit moment zijn er op Joblift 300 openstaande vacatures voor Servicedesk Medewerker banen in Nederland.

Wat doet een Servicedesk Medewerker?

Een servicedesk medewerker fungeert als eerste aanspreekpunt voor klanten die vragen of problemen hebben met producten of diensten. Ze lossen eenvoudige technische problemen op, en escaleren complexe problemen naar de geschikte teams of experts.

Tot welke branche behoren Servicedesk Medewerker vacatures?

Servicedesk Medewerker vacatures behoren tot de Technologie en IT branche.

Wat zijn de vereiste vaardigheden en kwalificaties om te werken als Servicedesk Medewerker?

Als Servicedesk Medewerker zijn sterke communicatieve vaardigheden en probleemoplossend vermogen essentieel. Daarnaast zijn kennis van IT en klantenservice, evenals de bereidheid om continu te leren over nieuwe technologieën, belangrijke kwalificaties.

Welke vooropleiding heb je nodig om Servicedesk Medewerker te worden?

Voor het beroep van Servicedesk Medewerker is vaak een MBO-opleiding in de richting van ICT gewenst. De precieze mate van vereist onderwijs kan variëren afhankelijk van de specificiteit van de rol. Aanvullende certificaties in relevante technologieën of systemen kunnen ook noodzakelijk of gunstig zijn.

Welke doorontwikkelingsmogelijkheden zijn er als Servicedesk Medewerker?

Als servicedesk medewerker kan men zich opwerken tot een senior positie binnen de klantenserviceafdeling, met meer verantwoordelijkheid en een leidinggevende rol. Ook is er de mogelijkheid om zich te specialiseren in een bepaald aspect van klantenservice, zoals technische ondersteuning of klachtenbehandeling. De verworven vaardigheden als servicedesk medewerker kunnen tevens een springplank vormen voor rollen in andere klantgerichte sectoren, zoals verkoop of accountmanagement.