Servicedesk Medewerker vacatures

300 vacatures voor Servicedesk Medewerker

Djops
nieuw

Medewerker Klantenservice

Nijkerk, Gelderland
15 uur geledenVoltijdBeperkte ervaringTijdelijkTijdelijk Werk
JAM
nieuw

Technisch klantenservice medewerker - E-mobility

's-Hertogenbosch, Noord-Brabant
3 uur geledenVoltijdBeperkte ervaringStandaard Dienstverband
Expeditors
nieuw

Medewerker Klantenservice

Haarlemmermeer, Noord-Holland
7 uur geledenVoltijdBeperkte ervaringStandaard Dienstverband
JAM
nieuw

Hybride: Technisch klantenservice medewerker in Den Bosch

's-Hertogenbosch, Noord-Brabant
3 uur geledenVoltijdUitgebreide ervaringStandaard Dienstverband

Top 3 werkgevers met de meeste vacatures als Servicedesk Medewerker

Vacatures bij Servicedesk voor Servicedesk Medewerker

Servicedesk
nieuw

Medewerker Melkveehouderij

8601 WT 8412 CB Hoornsterzwaag, Friesland
2 weken geledenVoltijdStandaard Dienstverband14-17 p.u.
Servicedesk
nieuw

Medewerker bosmaaier

8601 WT 8308 AH Emmeloord, Flevoland
2 weken geledenVoltijdSeizoensgebondenTijdelijk Werk15-18 p.u.

Vacatures bij JAM BV voor Servicedesk Medewerker

JAM
nieuw

Bijbaan: Klantenservice medewerker avond in Oss

Oss, Noord-Brabant
3 uur geledenVoltijdTijdelijk Werk
JAM
nieuw

Bijbaan: Commercieel klantenservice medewerker

Nijmegen, Gelderland
7 uur geledenVoltijdTijdelijk Werk

Vacatures bij Careermaker B.V. voor Servicedesk Medewerker

Careermaker
nieuw

Customer Service Medewerker (Botlek)

Botlek, Zuid-Holland
7 uur geledenVoltijdUitgebreide ervaringShiftenStandaard Dienstverband
Careermaker
nieuw

Medewerker Zakelijke Klantenservice

Middelburg, Zeeland
6 dgn geledenVoltijdUitgebreide ervaringStandaard Dienstverband

Welke professionele ervaring heb je nodig als Servicedesk Medewerker?

Aandeel van full- & parttime banen als Servicedesk Medewerker

Deeltijdbanen als Servicedesk Medewerker

Coöperatie VGZ
nieuw

Klantenservice Medewerker

Arnhem, Gelderland
3 uur geledenVoltijdDeeltijdAf en toe werken op afstandBeperkte ervaringVaste werktijdenStandaard Dienstverband
Severinus
nieuw

Medewerker servicedesk

Veldhoven, Noord-Brabant
6 dgn geledenDeeltijdBeperkte ervaringTijdelijkMinijob

Zoek een vaste aanstelling als Servicedesk Medewerker

Farrow + Dutch
nieuw

Technische Service Representative

Houten, Utrecht
7 uur geledenVoltijdBeperkte ervaringTijdelijkStandaard Dienstverband
H.J. van Bentum
nieuw

Customer support medewerker

Woudenberg, Utrecht
1 dag geledenVoltijdBeperkte ervaringShiftenStandaard Dienstverband

Veelgestelde vragen voor het zoeken naar een vacature als Servicedesk Medewerker

Hoeveel openstaande vacatures zijn er voor Servicedesk Medewerker banen?

Op dit moment zijn er op Joblift 300 openstaande vacatures voor Servicedesk Medewerker banen in Nederland.

Wat doet een Servicedesk Medewerker?

Een servicedesk medewerker fungeert als eerste aanspreekpunt voor klanten die vragen of problemen hebben met producten of diensten. Ze lossen eenvoudige technische problemen op, en escaleren complexe problemen naar de geschikte teams of experts.

Tot welke branche behoren Servicedesk Medewerker vacatures?

Servicedesk Medewerker vacatures behoren tot de Technologie en IT branche.

Wat zijn de vereiste vaardigheden en kwalificaties om te werken als Servicedesk Medewerker?

Als Servicedesk Medewerker zijn sterke communicatieve vaardigheden en probleemoplossend vermogen essentieel. Daarnaast zijn kennis van IT en klantenservice, evenals de bereidheid om continu te leren over nieuwe technologieën, belangrijke kwalificaties.

Welke vooropleiding heb je nodig om Servicedesk Medewerker te worden?

Voor het beroep van Servicedesk Medewerker is vaak een MBO-opleiding in de richting van ICT gewenst. De precieze mate van vereist onderwijs kan variëren afhankelijk van de specificiteit van de rol. Aanvullende certificaties in relevante technologieën of systemen kunnen ook noodzakelijk of gunstig zijn.

Welke doorontwikkelingsmogelijkheden zijn er als Servicedesk Medewerker?

Als servicedesk medewerker kan men zich opwerken tot een senior positie binnen de klantenserviceafdeling, met meer verantwoordelijkheid en een leidinggevende rol. Ook is er de mogelijkheid om zich te specialiseren in een bepaald aspect van klantenservice, zoals technische ondersteuning of klachtenbehandeling. De verworven vaardigheden als servicedesk medewerker kunnen tevens een springplank vormen voor rollen in andere klantgerichte sectoren, zoals verkoop of accountmanagement.