Servicedesk Medewerker vacatures

82 vacatures voor Servicedesk Medewerker

VB-Airsuspension

IT Servicedesk medewerker

Zutphen, Gelderland
Vorige maandVoltijdBeperkte ervaringPermanentStandaard Dienstverband
Coolblue

Klantenservice medewerker Energie

Utrecht, Utrecht
Vorige maandVoltijdAf en toe werken op afstandTijdelijk Werk
Transdev
nieuw

Trambestuurder | Houten

Houten, Utrecht
1 dag geledenVoltijdPermanentStarter
Desan
nieuw

Bijbaan als Customer Service Medewerker in Amsterdam – bepaal je eigen uren! (Dutch required)

Aalsmeer, Noord-Holland
4 weken geledenDeeltijdBeperkte ervaringFreelance13-16 p.u.

Top 3 werkgevers met de meeste vacatures als Servicedesk Medewerker

Vacatures bij Fyndere voor Servicedesk Medewerker

Fyndere
nieuw

Medewerker klantenservice Eindhoven

Eindhoven, Noord-Brabant
1 week geledenVoltijdBeperkte ervaringStandaard Dienstverband
Fyndere
nieuw

Klantenservice Medewerker regio Utrecht

Utrecht, Utrecht
1 week geledenVoltijdBeperkte ervaringStandaard Dienstverband

Vacatures bij Yource B.V. voor Servicedesk Medewerker

Yource
nieuw

Klantenservice Medewerker Menzis met WFT Zorg

Almere, Flevoland
3 weken geledenVoltijdAf en toe werken op afstandBeperkte ervaringShiftenStandaard Dienstverband
Yource
nieuw

Klantenservice Medewerker ABN Amro (ICS) in Diemen (24-36 uur)

1112XS Diemen, Noord-Holland
1 week geledenDeeltijdAf en toe werken op afstandBeperkte ervaringShiftenStandaard Dienstverband

Vacatures bij Desan voor Servicedesk Medewerker

Desan
nieuw

Bijbaan als Customer Service Medewerker in Amsterdam – bepaal je eigen uren! (Dutch required)

Haarlem, Noord-Holland
4 weken geledenDeeltijdBeperkte ervaringFreelance13-16 p.u.
Desan
nieuw

Bijbaan als Customer Service Medewerker in Amsterdam – bepaal je eigen uren! (Dutch required)

Hoofddorp, Noord-Holland
4 weken geledenDeeltijdBeperkte ervaringFreelance13-16 p.u.

Welke professionele ervaring heb je nodig als Servicedesk Medewerker?

Aandeel van full- & parttime banen als Servicedesk Medewerker

Deeltijdbanen als Servicedesk Medewerker

Yource
nieuw

Klantbehoud Medewerker in Best – vanaf 24 uur per week

5684PK Best, Noord-Brabant
3 weken geledenVoltijdDeeltijdBeperkte ervaringFlexibele werktijdenStandaard Dienstverband165-175 p.m.
FlexVisie
nieuw

Klantenservice Sales in Enschede!

7514 Enschede, Overijssel
2 dgn geledenVoltijdDeeltijdBeperkte ervaringFlexibele werktijdenStandaard Dienstverband

Zoek een vaste aanstelling als Servicedesk Medewerker

Coolblue
nieuw

Service Support Medewerker Witgoed Reparatie

Rotterdam, Zuid-Holland
6 dgn geledenVoltijdAf en toe werken op afstandStandaard Dienstverband
Randstad
nieuw

Zomerbaan buitenland klantenservice ANWB Alarmcentrale

3012NC Rotterdam, Zuid-Holland
3 weken geledenVoltijdShiftenStandaard DienstverbandWervingsbureau, tijdelijk werk

Veelgestelde vragen voor het zoeken naar een vacature als Servicedesk Medewerker

Hoeveel openstaande vacatures zijn er voor Servicedesk Medewerker banen?

Op dit moment zijn er op Joblift 82 openstaande vacatures voor Servicedesk Medewerker banen in Nederland.

Wat doet een Servicedesk Medewerker?

Een servicedesk medewerker fungeert als eerste aanspreekpunt voor klanten die vragen of problemen hebben met producten of diensten. Ze lossen eenvoudige technische problemen op, en escaleren complexe problemen naar de geschikte teams of experts.

Tot welke branche behoren Servicedesk Medewerker vacatures?

Servicedesk Medewerker vacatures behoren tot de Technologie en IT branche.

Wat zijn de vereiste vaardigheden en kwalificaties om te werken als Servicedesk Medewerker?

Als Servicedesk Medewerker zijn sterke communicatieve vaardigheden en probleemoplossend vermogen essentieel. Daarnaast zijn kennis van IT en klantenservice, evenals de bereidheid om continu te leren over nieuwe technologieën, belangrijke kwalificaties.

Welke vooropleiding heb je nodig om Servicedesk Medewerker te worden?

Voor het beroep van Servicedesk Medewerker is vaak een MBO-opleiding in de richting van ICT gewenst. De precieze mate van vereist onderwijs kan variëren afhankelijk van de specificiteit van de rol. Aanvullende certificaties in relevante technologieën of systemen kunnen ook noodzakelijk of gunstig zijn.

Welke doorontwikkelingsmogelijkheden zijn er als Servicedesk Medewerker?

Als servicedesk medewerker kan men zich opwerken tot een senior positie binnen de klantenserviceafdeling, met meer verantwoordelijkheid en een leidinggevende rol. Ook is er de mogelijkheid om zich te specialiseren in een bepaald aspect van klantenservice, zoals technische ondersteuning of klachtenbehandeling. De verworven vaardigheden als servicedesk medewerker kunnen tevens een springplank vormen voor rollen in andere klantgerichte sectoren, zoals verkoop of accountmanagement.