Servicedesk Medewerker vacatures

129 vacatures voor Servicedesk Medewerker

VNOM
nieuw

Servicedesk Medewerker

3161 GM Rhoon, Zuid-Holland
2 weken geledenBeperkte ervaringStandaard Dienstverband
Unique
nieuw

Servicedesk medewerker ICS

1112XS Diemen, Noord-Holland
17 uur geledenDeeltijdBeperkte ervaringTijdelijkStandaard Dienstverband16-17 p.u.
VB-Airsuspension
nieuw

IT Servicedesk medewerker

Doetinchem, Gelderland
3 weken geledenVoltijdBeperkte ervaringPermanentStandaard Dienstverband
Unique
nieuw

Servicedesk Medewerker

5341AD Oss, Noord-Brabant
7 dgn geledenVoltijdBeperkte ervaringTijdelijkStandaard Dienstverband3K-3K p.m.

Top 3 werkgevers met de meeste vacatures als Servicedesk Medewerker

Vacatures bij UNIQUE NV voor Servicedesk Medewerker

Unique
nieuw

Servicedesk Medewerker ICT

3992AE Houten, Utrecht
1 week geledenVoltijdUitgebreide ervaringTijdelijkVaste werktijdenStandaard Dienstverband

Vacatures bij Klant Contact Diensten voor Servicedesk Medewerker

Klant Contact Diensten
nieuw

Klantenservice Medewerker (Hybride)

Rotterdam, Zuid-Holland
2 dgn geledenUitgebreide ervaringTijdelijk Werk
Klant Contact Diensten
nieuw

Ervaren Klantenservice Medewerker (Leeuwarden)

Harlingen, Fryslân
2 dgn geledenUitgebreide ervaringTijdelijk Werk

Vacatures bij Start People B.V voor Servicedesk Medewerker

Start People
nieuw

Klantenservice Medewerker

6131LB Sittard, Limburg
1 dag geledenDeeltijdUitgebreide ervaringTijdelijkShiftenStandaard Dienstverband
Start People
nieuw

Klantenservice medewerker

2993LD Barendrecht, Zuid-Holland
1 dag geledenVoltijdAf en toe werken op afstandBeperkte ervaringTijdelijkShiften

Welke professionele ervaring heb je nodig als Servicedesk Medewerker?

Aandeel van full- & parttime banen als Servicedesk Medewerker

Deeltijdbanen als Servicedesk Medewerker

Unique
nieuw

Klantenservice medewerker uitvaart

7511JH Enschede, Overijssel
2 weken geledenDeeltijdUitgebreide ervaringTijdelijkFlexibele werktijdenStandaard Dienstverband
Staffice
nieuw

Klantenservice medewerker

Amsterdam, Noord-Holland
3 weken geledenDeeltijdBeperkte ervaringStandaard Dienstverband

Zoek een vaste aanstelling als Servicedesk Medewerker

ASA Talent
nieuw

Teamlead Servicedesk

1103AA Amsterdam, Noord-Holland
3 weken geledenVoltijdUitgebreide ervaringStandaard Dienstverband5K p.m.
Yource

Klantenservice Medewerker Menzis met WFT Zorg

Almere, Flevoland
Vorige maandVoltijdAf en toe werken op afstandBeperkte ervaringShiftenStandaard Dienstverband

Veelgestelde vragen voor het zoeken naar een vacature als Servicedesk Medewerker

Hoeveel openstaande vacatures zijn er voor Servicedesk Medewerker banen?

Op dit moment zijn er op Joblift 129 openstaande vacatures voor Servicedesk Medewerker banen in Nederland.

Wat doet een Servicedesk Medewerker?

Een servicedesk medewerker fungeert als eerste aanspreekpunt voor klanten die vragen of problemen hebben met producten of diensten. Ze lossen eenvoudige technische problemen op, en escaleren complexe problemen naar de geschikte teams of experts.

Tot welke branche behoren Servicedesk Medewerker vacatures?

Servicedesk Medewerker vacatures behoren tot de Technologie en IT branche.

Wat zijn de vereiste vaardigheden en kwalificaties om te werken als Servicedesk Medewerker?

Als Servicedesk Medewerker zijn sterke communicatieve vaardigheden en probleemoplossend vermogen essentieel. Daarnaast zijn kennis van IT en klantenservice, evenals de bereidheid om continu te leren over nieuwe technologieën, belangrijke kwalificaties.

Welke vooropleiding heb je nodig om Servicedesk Medewerker te worden?

Voor het beroep van Servicedesk Medewerker is vaak een MBO-opleiding in de richting van ICT gewenst. De precieze mate van vereist onderwijs kan variëren afhankelijk van de specificiteit van de rol. Aanvullende certificaties in relevante technologieën of systemen kunnen ook noodzakelijk of gunstig zijn.

Welke doorontwikkelingsmogelijkheden zijn er als Servicedesk Medewerker?

Als servicedesk medewerker kan men zich opwerken tot een senior positie binnen de klantenserviceafdeling, met meer verantwoordelijkheid en een leidinggevende rol. Ook is er de mogelijkheid om zich te specialiseren in een bepaald aspect van klantenservice, zoals technische ondersteuning of klachtenbehandeling. De verworven vaardigheden als servicedesk medewerker kunnen tevens een springplank vormen voor rollen in andere klantgerichte sectoren, zoals verkoop of accountmanagement.