Servicedesk Medewerker vacatures

300 vacatures voor Servicedesk Medewerker

VNOM
nieuw

Servicedesk Medewerker

3161 GM Rhoon, Zuid-Holland
2 weken geledenBeperkte ervaringStandaard Dienstverband
VB-Airsuspension
nieuw

IT Servicedesk medewerker

Zutphen, Gelderland
4 weken geledenVoltijdBeperkte ervaringPermanentStandaard Dienstverband
Oosterberg
nieuw

Skilled IT Servicedesk Medewerker

Apeldoorn, Gelderland
5 dgn geledenAf en toe werken op afstandVaste werktijdenStandaard Dienstverband
BIJ12
nieuw

Helpdeskmedewerker BIJ12 loket

Utrecht, Utrecht
2 weken geledenBeperkte ervaringStandaard Dienstverband

Top 3 werkgevers met de meeste vacatures als Servicedesk Medewerker

Vacatures bij RANDSTAD NV voor Servicedesk Medewerker

Randstad
nieuw

Medewerker klantenservice

3511WC Utrecht, Utrecht
7 uur geledenVoltijdBeperkte ervaringStandaard DienstverbandWervingsbureau, tijdelijk werk
Randstad
nieuw

medewerker klantenservice

1083HN Amsterdam, Noord-Holland
7 uur geledenVoltijdBeperkte ervaringTijdelijkVaste werktijdenStandaard Dienstverband

Vacatures bij Fyndere voor Servicedesk Medewerker

Fyndere
nieuw

Medewerker klantenservice Rotterdam

Rotterdam, Zuid-Holland
2 dgn geledenVoltijdBeperkte ervaringStandaard Dienstverband
Fyndere
nieuw

Medewerker klantenservice Eindhoven

Eindhoven, Noord-Brabant
2 weken geledenVoltijdBeperkte ervaringStandaard Dienstverband

Vacatures bij Yource B.V. voor Servicedesk Medewerker

Yource
nieuw

Klantenservice Medewerker KPN in Leeuwarden

8911 BE Leeuwarden, Fryslân
2 weken geledenBeperkte ervaringTijdelijk Werk145-155 p.m.
Yource
nieuw

Klantenservice Medewerker Menzis met WFT Zorg

Almere, Flevoland
1 week geledenVoltijdAf en toe werken op afstandBeperkte ervaringShiftenStandaard Dienstverband

Welke professionele ervaring heb je nodig als Servicedesk Medewerker?

Aandeel van full- & parttime banen als Servicedesk Medewerker

Deeltijdbanen als Servicedesk Medewerker

Randstad
nieuw

Klantenservice medewerker klantbehoud

1012KE Amsterdam, Noord-Holland
7 uur geledenDeeltijdVaste werktijdenTijdelijk WerkWervingsbureau, tijdelijk werk
Randstad
nieuw

Medewerker klantenservice

2132LP Hoofddorp, Noord-Holland
7 uur geledenDeeltijdBeperkte ervaringStandaard DienstverbandWervingsbureau, tijdelijk werk

Zoek een vaste aanstelling als Servicedesk Medewerker

YER
nieuw

ICT Servicedesk medewerker

Rotterdam, Zuid-Holland
2 weken geledenVoltijdBeperkte ervaringStandaard Dienstverband3K-5K p.m.
JAM
nieuw

Klantenservicemedewerker Duitstalig in Alkmaar

Alkmaar, Noord-Holland
6 uur geledenVoltijdPermanentStandaard Dienstverband

Veelgestelde vragen voor het zoeken naar een vacature als Servicedesk Medewerker

Hoeveel openstaande vacatures zijn er voor Servicedesk Medewerker banen?

Op dit moment zijn er op Joblift 300 openstaande vacatures voor Servicedesk Medewerker banen in Nederland.

Wat doet een Servicedesk Medewerker?

Een servicedesk medewerker fungeert als eerste aanspreekpunt voor klanten die vragen of problemen hebben met producten of diensten. Ze lossen eenvoudige technische problemen op, en escaleren complexe problemen naar de geschikte teams of experts.

Tot welke branche behoren Servicedesk Medewerker vacatures?

Servicedesk Medewerker vacatures behoren tot de Technologie en IT branche.

Wat zijn de vereiste vaardigheden en kwalificaties om te werken als Servicedesk Medewerker?

Als Servicedesk Medewerker zijn sterke communicatieve vaardigheden en probleemoplossend vermogen essentieel. Daarnaast zijn kennis van IT en klantenservice, evenals de bereidheid om continu te leren over nieuwe technologieën, belangrijke kwalificaties.

Welke vooropleiding heb je nodig om Servicedesk Medewerker te worden?

Voor het beroep van Servicedesk Medewerker is vaak een MBO-opleiding in de richting van ICT gewenst. De precieze mate van vereist onderwijs kan variëren afhankelijk van de specificiteit van de rol. Aanvullende certificaties in relevante technologieën of systemen kunnen ook noodzakelijk of gunstig zijn.

Welke doorontwikkelingsmogelijkheden zijn er als Servicedesk Medewerker?

Als servicedesk medewerker kan men zich opwerken tot een senior positie binnen de klantenserviceafdeling, met meer verantwoordelijkheid en een leidinggevende rol. Ook is er de mogelijkheid om zich te specialiseren in een bepaald aspect van klantenservice, zoals technische ondersteuning of klachtenbehandeling. De verworven vaardigheden als servicedesk medewerker kunnen tevens een springplank vormen voor rollen in andere klantgerichte sectoren, zoals verkoop of accountmanagement.