Servicedesk Medewerker vacatures

300 vacatures voor Servicedesk Medewerker

VNOM

Servicedesk Medewerker

3161 GM Rhoon, Zuid-Holland
Vorige maandBeperkte ervaringStandaard Dienstverband
bol
nieuw

IT Servicedesk Medewerker

Utrecht, Utrecht
5 dgn geledenBeperkte ervaringStandaard Dienstverband
JAM
nieuw

Klantenservice medewerker in Rosmalen

Rosmalen, Noord-Brabant
6 uur geledenVoltijdBeperkte ervaringSeizoensgebondenStandaard Dienstverband
JAM
nieuw

Klantenservice medewerker in Den Bosch

's-Hertogenbosch, Noord-Brabant
6 uur geledenVoltijdBeperkte ervaringStandaard Dienstverband

Top 3 werkgevers met de meeste vacatures als Servicedesk Medewerker

Vacatures bij RANDSTAD NV voor Servicedesk Medewerker

Randstad

Zomerbaan buitenland klantenservice ANWB Alarmcentrale

9711HG Groningen, Groningen
Vorige maandVoltijdShiftenStandaard DienstverbandWervingsbureau, tijdelijk werk

Vacatures bij UNIQUE NV voor Servicedesk Medewerker

Unique
nieuw

Technisch helpdeskmedewerker

3112NB Schiedam, Zuid-Holland
3 weken geledenDeeltijdAf en toe werken op afstandTijdelijkStandaard Dienstverband2K-15K p.m.
Unique
nieuw

Medewerker klantenservice

2011 VB Haarlem, Noord-Holland
1 week geledenDeeltijdBeperkte ervaringTijdelijkStandaard Dienstverband18 p.u.

Vacatures bij JAM BV voor Servicedesk Medewerker

JAM
nieuw

Klantenservice Medewerker in Utrecht

Utrecht, Utrecht
1 dag geledenVoltijdUitgebreide ervaringVaste werktijdenStandaard Dienstverband
JAM
nieuw

Klantenservice medewerker zorg in Tilburg

Tilburg, Noord-Brabant
7 dgn geledenVoltijdUitgebreide ervaringStandaard Dienstverband

Welke professionele ervaring heb je nodig als Servicedesk Medewerker?

Aandeel van full- & parttime banen als Servicedesk Medewerker

Deeltijdbanen als Servicedesk Medewerker

Desan
nieuw

Bijbaan als Customer Service Medewerker in Amsterdam – bepaal je eigen uren! (Dutch required)

Aalsmeer, Noord-Holland
4 dgn geledenDeeltijdBeperkte ervaringFreelance13-16 p.u.
Yource
nieuw

Klantenservice Medewerker DPG Media Best

5684PK Best, Noord-Brabant
5 dgn geledenVoltijdDeeltijdFlexibele werktijdenStandaard Dienstverband165-175 p.m.

Zoek een vaste aanstelling als Servicedesk Medewerker

OOM Verzekeringen
nieuw

ICT medewerker Servicedesk

Rijswijk, Zuid-Holland
3 dgn geledenVoltijdTijdelijkVaste werktijdenStandaard Dienstverband
PLUS Retail
nieuw

Medewerker HR Servicedesk

Utrecht, Utrecht
5 dgn geledenVoltijdAf en toe werken op afstandUitgebreide ervaringStandaard Dienstverband

Veelgestelde vragen voor het zoeken naar een vacature als Servicedesk Medewerker

Hoeveel openstaande vacatures zijn er voor Servicedesk Medewerker banen?

Op dit moment zijn er op Joblift 300 openstaande vacatures voor Servicedesk Medewerker banen in Nederland.

Wat doet een Servicedesk Medewerker?

Een servicedesk medewerker fungeert als eerste aanspreekpunt voor klanten die vragen of problemen hebben met producten of diensten. Ze lossen eenvoudige technische problemen op, en escaleren complexe problemen naar de geschikte teams of experts.

Tot welke branche behoren Servicedesk Medewerker vacatures?

Servicedesk Medewerker vacatures behoren tot de Technologie en IT branche.

Wat zijn de vereiste vaardigheden en kwalificaties om te werken als Servicedesk Medewerker?

Als Servicedesk Medewerker zijn sterke communicatieve vaardigheden en probleemoplossend vermogen essentieel. Daarnaast zijn kennis van IT en klantenservice, evenals de bereidheid om continu te leren over nieuwe technologieën, belangrijke kwalificaties.

Welke vooropleiding heb je nodig om Servicedesk Medewerker te worden?

Voor het beroep van Servicedesk Medewerker is vaak een MBO-opleiding in de richting van ICT gewenst. De precieze mate van vereist onderwijs kan variëren afhankelijk van de specificiteit van de rol. Aanvullende certificaties in relevante technologieën of systemen kunnen ook noodzakelijk of gunstig zijn.

Welke doorontwikkelingsmogelijkheden zijn er als Servicedesk Medewerker?

Als servicedesk medewerker kan men zich opwerken tot een senior positie binnen de klantenserviceafdeling, met meer verantwoordelijkheid en een leidinggevende rol. Ook is er de mogelijkheid om zich te specialiseren in een bepaald aspect van klantenservice, zoals technische ondersteuning of klachtenbehandeling. De verworven vaardigheden als servicedesk medewerker kunnen tevens een springplank vormen voor rollen in andere klantgerichte sectoren, zoals verkoop of accountmanagement.