Servicedesk Medewerker vacatures

300 vacatures voor Servicedesk Medewerker

VB-Airsuspension
nieuw

IT Servicedesk medewerker

Zutphen, Gelderland
4 dgn geledenVoltijdBeperkte ervaringPermanentStandaard Dienstverband
Coolblue
nieuw

Klantenservice medewerker Energie

Utrecht, Utrecht
4 weken geledenVoltijdAf en toe werken op afstandTijdelijk Werk
Quickblue BV
nieuw

Klantenservice Medewerk(st)er | QuickBlue BV

Utrecht, Utrecht
3 dgn geledenVoltijdAf en toe werken op afstandBeperkte ervaringMinijob2K p.m.
YER
nieuw

ICT Servicedesk medewerker

Rotterdam, Zuid-Holland
4 weken geledenVoltijdBeperkte ervaringStandaard Dienstverband3K-5K p.m.

Top 3 werkgevers met de meeste vacatures als Servicedesk Medewerker

Vacatures bij Servicedesk voor Servicedesk Medewerker

Servicedesk
nieuw

Technisch medewerker

8601 WT 1627 LB Hoorn NH, Noord-Holland
3 dgn geledenVoltijdStandaard Dienstverband5K p.m.
Servicedesk
nieuw

Melkveehouderij medewerker

8601 WT Sneek, Fryslân
1 week geledenVoltijdStandaard Dienstverband14,40-17,98 p.u.

Vacatures bij RANDSTAD NV voor Servicedesk Medewerker

Randstad
nieuw

Medewerker servicedesk

Enschede, Overijssel
1 week geledenDeeltijdStandaard DienstverbandWervingsbureau, tijdelijk werk
Randstad
nieuw

Klantenservice medewerker

4811DH Breda, Noord-Brabant
5 uur geledenVoltijdTijdelijk WerkWervingsbureau, tijdelijk werk

Vacatures bij Inspire voor Servicedesk Medewerker

Inspire
nieuw

Klantenservice Medewerker Allround Servicedesk (Zwolle) vanaf €16,38/uur

8024HA Zwolle, Overijssel
1 week geledenVoltijdBeperkte ervaringPermanentShiftenTijdelijk Werk
Inspire
nieuw

Klantenservice medewerker bij Comfort Partners

1182JR Amstelveen, Noord-Holland
1 week geledenAf en toe werken op afstandBeperkte ervaringTijdelijk Werk

Welke professionele ervaring heb je nodig als Servicedesk Medewerker?

Aandeel van full- & parttime banen als Servicedesk Medewerker

Deeltijdbanen als Servicedesk Medewerker

JAM
nieuw

Klantenservicemedewerker logistiek in Eindhoven-Noord

Eindhoven, Noord-Brabant
3 dgn geledenVoltijdDeeltijdBeperkte ervaringStarter
Desan
nieuw

Bijbaan als Customer Service Medewerker in Amsterdam – bepaal je eigen uren! (Dutch required)

Zaandam, Noord-Holland
4 weken geledenDeeltijdBeperkte ervaringFreelance13-16 p.u.

Zoek een vaste aanstelling als Servicedesk Medewerker

JAM
nieuw

Junior klantenservicemedewerker in centrum Eindhoven

Eindhoven, Noord-Brabant
3 dgn geledenVoltijdBeperkte ervaringStandaard Dienstverband
Coolblue
nieuw

Recruiter Klantenservice

Rotterdam, Zuid-Holland
1 dag geledenVoltijdBeperkte ervaringVaste werktijdenStandaard Dienstverband

Veelgestelde vragen voor het zoeken naar een vacature als Servicedesk Medewerker

Hoeveel openstaande vacatures zijn er voor Servicedesk Medewerker banen?

Op dit moment zijn er op Joblift 300 openstaande vacatures voor Servicedesk Medewerker banen in Nederland.

Wat doet een Servicedesk Medewerker?

Een servicedesk medewerker fungeert als eerste aanspreekpunt voor klanten die vragen of problemen hebben met producten of diensten. Ze lossen eenvoudige technische problemen op, en escaleren complexe problemen naar de geschikte teams of experts.

Tot welke branche behoren Servicedesk Medewerker vacatures?

Servicedesk Medewerker vacatures behoren tot de Technologie en IT branche.

Wat zijn de vereiste vaardigheden en kwalificaties om te werken als Servicedesk Medewerker?

Als Servicedesk Medewerker zijn sterke communicatieve vaardigheden en probleemoplossend vermogen essentieel. Daarnaast zijn kennis van IT en klantenservice, evenals de bereidheid om continu te leren over nieuwe technologieën, belangrijke kwalificaties.

Welke vooropleiding heb je nodig om Servicedesk Medewerker te worden?

Voor het beroep van Servicedesk Medewerker is vaak een MBO-opleiding in de richting van ICT gewenst. De precieze mate van vereist onderwijs kan variëren afhankelijk van de specificiteit van de rol. Aanvullende certificaties in relevante technologieën of systemen kunnen ook noodzakelijk of gunstig zijn.

Welke doorontwikkelingsmogelijkheden zijn er als Servicedesk Medewerker?

Als servicedesk medewerker kan men zich opwerken tot een senior positie binnen de klantenserviceafdeling, met meer verantwoordelijkheid en een leidinggevende rol. Ook is er de mogelijkheid om zich te specialiseren in een bepaald aspect van klantenservice, zoals technische ondersteuning of klachtenbehandeling. De verworven vaardigheden als servicedesk medewerker kunnen tevens een springplank vormen voor rollen in andere klantgerichte sectoren, zoals verkoop of accountmanagement.