Office Medewerker vacatures

300 vacatures voor Office Medewerker

Welten
nieuw

Medewerker Mid-office

Amersfoort, Utrecht
1 week geledenVoltijdStandaard Dienstverband40K p.m.
Easydek Beschermtechniek B.V.
nieuw

Medewerker Inkoop en Logistiek

Soest, Utrecht
3 uur geledenVoltijdUitgebreide ervaringFlexibele werktijdenStandaard Dienstverband
Fast Personeel
nieuw

Financieel administratief medewerker

Breda, Noord-Brabant
3 uur geledenVoltijdUitgebreide ervaringStandaard Dienstverband

Top 3 werkgevers met de meeste vacatures als Office Medewerker

Vacatures bij UNIQUE NV voor Office Medewerker

Unique
nieuw

Office Medewerker

1046AL Amsterdam, Noord-Holland
1 week geledenDeeltijdBeperkte ervaringTijdelijkStandaard Dienstverband2K-3K p.m.
Unique
nieuw

Office Support Medewerker

2401LJ Alphen aan den Rijn, Zuid-Holland
3 weken geledenVoltijdBeperkte ervaringOffice, Feel good manager Standaard Dienstverband3K-3K p.m.

Vacatures bij Jobster voor Office Medewerker

Jobster
nieuw

Office Manager (consultancy) - Secretary Plus

Noord-Holland, Noord-Holland
1 dag geledenVoltijdAf en toe werken op afstandUitgebreide ervaringOffice, Feel good manager Standaard Dienstverband
Jobster
nieuw

Secretaresse Raad van Bestuur Zorgorganisatie - Secretary Plus

Nederland, Overijssel
5 dgn geledenVoltijdUitgebreide ervaringStandaard Dienstverband150K-200K p.j.

Vacatures bij Secretary Plus voor Office Medewerker

Secretary Plus
nieuw

Junior Secretaresse (leerwerktraject)

Amsterdam, Noord-Holland
2 weken geledenDeeltijdBeperkte ervaringStarter3K p.m.
Secretary Plus

Word Junior Secretaresse via een leer-werktraject!

Dordrecht, Zuid-Holland
4 weken geledenVoltijdBeperkte ervaringBeroepsopleiding3K p.m.

Welke professionele ervaring heb je nodig als Office Medewerker?

Aandeel van full- & parttime banen als Office Medewerker

Deeltijdbanen als Office Medewerker

Unique

Back Office Medewerker

2132MR Hoofddorp, Noord-Holland
4 weken geledenDeeltijdBeperkte ervaringReceptioniste TijdelijkVaste werktijden

Zoek een vaste aanstelling als Office Medewerker

Yacht
nieuw

Senior Financial Sales Accountant

5501AA Veldhoven, Noord-Brabant
1 week geledenVoltijdUitgebreide ervaringTijdelijkFlexibele werktijdenStandaard Dienstverband
Yacht
nieuw

Senior Financial accountant (vaste baan)

1309AA Almere, Flevoland
2 weken geledenBeperkte ervaringPermanentStandaard Dienstverband

Veelgestelde vragen voor het zoeken naar een vacature als Office Medewerker

Hoeveel openstaande vacatures zijn er voor Office Medewerker banen?

Op dit moment zijn er op Joblift 300 openstaande vacatures voor Office Medewerker banen in Nederland.

Wat doet een Office Medewerker?

Een office medewerker voert administratieve en organisatorische taken uit om de dagelijkse werking van een kantoor te ondersteunen. Dit kan variëren van het beheren van bestanden, voorbereiden van documenten tot het beantwoorden van telefoongesprekken en e-mails.

Tot welke branche behoren Office Medewerker vacatures?

Office Medewerker vacatures behoren tot de Consultancy en management branche.

Wat zijn de vereiste vaardigheden en kwalificaties om te werken als Office Medewerker?

Een Office Medewerker moet over sterke organisatorische en administratieve vaardigheden beschikken, met een uitstekende kennis van MS Office. Interpersoonlijke communicatievaardigheden zijn ook essentieel, aangezien ze vaak als eerste aanspreekpunt fungeren voor klanten en zakenpartners.

Welke vooropleiding heb je nodig om Office Medewerker te worden?

Voor het beroep van Office Medewerker is er niet altijd een specifieke vooropleiding vereist. Vaak wordt echter wel een MBO-niveau in administratieve of secretariële richting gevraagd. Er wordt vooral waarde gehecht aan praktische vaardigheden zoals het kunnen omgaan met office software en goede communicatieve vaardigheden.

Welke doorontwikkelingsmogelijkheden zijn er als Office Medewerker?

Voor een Office Medewerker zijn er talrijke mogelijkheden om door te groeien en te ontwikkelen. Zij kunnen bijvoorbeeld de rol van Office Manager ambiëren waarbij ze verantwoordelijk zijn voor het beheer van operationele taken binnen het kantoor. Daarnaast kunnen ze ook bijvoorbeeld hun vaardigheden aanscherpen in gebieden als projectmanagement of HR, om zo een specialistische rol te vervullen binnen de organisatie.