Customer Service Manager vacatures

300 vacatures voor Customer Service Manager

JAM
nieuw

Klantadviseur in Diemen

Diemen, Noord-Holland
5 dgn geledenUitgebreide ervaringStandaard Dienstverband
ILGE Subscription Management B.V.
nieuw

Fulltime Medewerker Klantenservice Nederlands- en Engelstalig met doorgroeimogelijkheden in klein en hecht team

1096BA Amsterdam, Noord-Holland
4 dgn geledenVoltijdBeperkte ervaringTijdelijkStandaard Dienstverband1-2 p.u.
ILGE Subscription Management B.V.
nieuw

Fulltime Medewerker Klantenservice Frans- en Nederlandstalig met doorgroeimogelijkheden in klein en hecht team

1096BA Amsterdam, Noord-Holland
4 dgn geledenVoltijdBeperkte ervaringTijdelijkStandaard Dienstverband1-2 p.u.
AS Watson
nieuw

Senior Projectmanager Online Business

Renswoude, Utrecht
1 dag geledenVoltijdUitgebreide ervaringStandaard Dienstverband

Top 3 werkgevers met de meeste vacatures als Customer Service Manager

Vacatures bij Coolblue BV voor Customer Service Manager

Coolblue
nieuw

Business Controller

Rotterdam, Zuid-Holland
4 dgn geledenVoltijdUitgebreide ervaringFlexibele werktijdenStandaard Dienstverband
Coolblue
nieuw

Retentie Marketeer Energie

Utrecht, Utrecht
2 dgn geledenUitgebreide ervaringBrand MarketingStandaard Dienstverband

Vacatures bij EMEA Recruitment Ltd voor Customer Service Manager

EMEA Recruitment
nieuw

Senior Procurement Finance Manager

Amsterdam Area
8 uur geledenUitgebreide ervaringPermanentStandaard Dienstverband
EMEA Recruitment
nieuw

Financial Risk Management Specialist

Amsterdam, Noord-Holland
1 week geledenUitgebreide ervaringVaste werktijdenTijdelijk Werk

Vacatures bij Decent voor Customer Service Manager

Decent
nieuw

Online Marketer

Hilversum, Noord-Holland
3 dgn geledenVoltijdUitgebreide ervaringFlexibele werktijdenStage
Decent
nieuw

Online Advertising Specialist

Rotterdam, Zuid-Holland
2 weken geledenVoltijdAf en toe werken op afstandUitgebreide ervaringSales support, operaties Standaard Dienstverband

Welke professionele ervaring heb je nodig als Customer Service Manager?

Aandeel van full- & parttime banen als Customer Service Manager

Deeltijdbanen als Customer Service Manager

USG MarCom
nieuw

Trade Marketeer B2B

3447 GX Woerden, Utrecht
5 dgn geledenDeeltijdUitgebreide ervaringVaste werktijdenStandaard Dienstverband3K-4K p.m.
Workster
nieuw

Dutch-speaking Customer Service Representative In Lisbon, Portugal - Relocation needed

Netherlands
3 weken geledenDeeltijdBeperkte ervaringStandaard Dienstverband

Zoek een vaste aanstelling als Customer Service Manager

H.J. van Bentum
nieuw

Customer service medewerker

Woudenberg, Utrecht
4 dgn geledenVoltijdBeperkte ervaringklantenservice ShiftenStandaard Dienstverband
VST Fire Solutions
nieuw

E-mail Marketeer

Houten, Utrecht
5 dgn geledenBeperkte ervaringOrganische marketing Standaard Dienstverband

Veelgestelde vragen voor het zoeken naar een vacature als Customer Service Manager

Hoeveel openstaande vacatures zijn er voor Customer Service Manager banen?

Op dit moment zijn er op Joblift 300 openstaande vacatures voor Customer Service Manager banen in Nederland.

Wat doet een Customer Service Manager?

Een Customer Service Manager leidt en coördineert de activiteiten van een klantenserviceteam om een uitstekende klantenservice te waarborgen. Ze implementeren klantenservicebeleid, ontwikkelen klantenservice standaarden en beoordelen de prestaties van het team om te zorgen voor klanttevredenheid en zakelijke groei.

Tot welke branche behoren Customer Service Manager vacatures?

Customer Service Manager vacatures behoren tot de Hospitality en toerisme branche.

Wat zijn de vereiste vaardigheden en kwalificaties om te werken als Customer Service Manager?

Een Customer Service Manager moet sterke leiderschaps- en communicatieve vaardigheden hebben en uitblinken in relatiebeheer. Ook zijn probleemoplossende vaardigheden en ervaring in klantenservice management essentieel.

Welke vooropleiding heb je nodig om Customer Service Manager te worden?

Om als Customer Service Manager aan de slag te gaan, is over het algemeen een bacheloropleiding in bedrijfskunde, management of een gerelateerd veld vereist. Ervaring in klantenservice en sterke communicatieve vaardigheden zijn ook belangrijk. Deze vooropleiding en ervaring stelt iemand in staat om op effectieve wijze te leiden en klantrelaties te beheren.

Welke doorontwikkelingsmogelijkheden zijn er als Customer Service Manager?

Als Customer Service Manager zijn er diverse mogelijkheden om te groeien en zich verder te ontwikkelen. Een van deze mogelijkheden zou kunnen zijn om door te stromen naar een hoger managementniveau, zoals Operations Manager of General Manager. Daarnaast biedt de steeds verder digitaliserende wereld ook kansen tot specialisatie, zoals het worden van een Customer Experience Specialist, waarbij meer gefocust wordt op de digitale klantbeleving.