Customer Service Manager vacatures

300 vacatures voor Customer Service Manager

ORFFA
nieuw

Logistics & Customer Excellence Manager - Orffa Additives BV

4817 ZL Breda, Noord-Brabant
1 week geledenVoltijdUitgebreide ervaringFlexibele werktijdenStandaard Dienstverband
JAM
nieuw

Medewerker klantenservice zorg in Eindhoven

Eindhoven, Noord-Brabant
14 uur geledenVoltijdDeeltijdAf en toe werken op afstandBeperkte ervaringTijdelijk Werk
Career Control
nieuw

Financial controller INT

Eindhoven, Noord-Brabant
12 uur geledenBeperkte ervaringControllingFlexibele werktijdenStandaard Dienstverband
Catalise Energy
nieuw

Financial Controller

1081 GC Amsterdam, Noord-Holland
2 weken geledenVoltijdUitgebreide ervaringFlexibele werktijdenStandaard Dienstverband

Top 3 werkgevers met de meeste vacatures als Customer Service Manager

Vacatures bij TNF Netherlands voor Customer Service Manager

TNF Netherlands
nieuw

Customer Service Officer

6590 Gennep, Limburg
10 uur geledenUitgebreide ervaringStandaard Dienstverband
TNF Netherlands
nieuw

Customer Service Representative

3090 Rotterdam, Zuid-Holland
13 uur geledenVoltijdBeperkte ervaringFlexibele werktijdenStandaard Dienstverband

Vacatures bij Gemeente voor Customer Service Manager

Gemeente
nieuw

Freelance technisch onderzoeker/tekenaar warmtetransitie (zzp)

3862 PK Nijkerk, Gelderland
10 uur geledenVoltijdFreelance
Gemeente
nieuw

Freelance technisch onderzoeker/tekenaar warmtetransitie (zzp)

Enkhuizen, Noord-Holland
10 uur geledenVoltijdFreelance

Vacatures bij ING Bank N.V. voor Customer Service Manager

ING Bank N.V.
nieuw

Accounting Expert | Financial Markets & Group Treasury Accounting Services

Zeist, Utrecht
8 uur geledenAf en toe werken op afstandBeperkte ervaringDebiteuren/schuldenStandaard Dienstverband
ING Bank N.V.
nieuw

Customer Journey Expert

1000 Amsterdam, Noord-Holland
6 dgn geledenUitgebreide ervaringAnalytics klantenservice Freelance

Welke professionele ervaring heb je nodig als Customer Service Manager?

Aandeel van full- & parttime banen als Customer Service Manager

Deeltijdbanen als Customer Service Manager

Steel Blue
nieuw

Customer Service Officer

Almere, Flevoland
3 dgn geledenVoltijdDeeltijdBeperkte ervaringFlexibele werktijdenStandaard Dienstverband
Intermediair Uitzendbureau
nieuw

Marketingmedewerker Parttime

Zelhem, Gelderland
4 uur geledenVoltijdDeeltijdBeperkte ervaringSales support, operaties Flexibele werktijdenStandaard Dienstverband

Zoek een vaste aanstelling als Customer Service Manager

AS Watson
nieuw

Teamleider Helpdesk

Renswoude, Utrecht
22 uur geledenVoltijdUitgebreide ervaringVaste werktijdenStandaard Dienstverband
Finesse werving en selectie
nieuw

Manager Customer Service & Sales Support | 32-40 uur

Etten-Leur, Noord-Brabant
8 uur geledenVoltijdUitgebreide ervaringShiftenStandaard Dienstverband

Veelgestelde vragen voor het zoeken naar een vacature als Customer Service Manager

Hoeveel openstaande vacatures zijn er voor Customer Service Manager banen?

Op dit moment zijn er op Joblift 300 openstaande vacatures voor Customer Service Manager banen in Nederland.

Wat doet een Customer Service Manager?

Een Customer Service Manager leidt en coördineert de activiteiten van een klantenserviceteam om een uitstekende klantenservice te waarborgen. Ze implementeren klantenservicebeleid, ontwikkelen klantenservice standaarden en beoordelen de prestaties van het team om te zorgen voor klanttevredenheid en zakelijke groei.

Tot welke branche behoren Customer Service Manager vacatures?

Customer Service Manager vacatures behoren tot de Hospitality en toerisme branche.

Wat zijn de vereiste vaardigheden en kwalificaties om te werken als Customer Service Manager?

Een Customer Service Manager moet sterke leiderschaps- en communicatieve vaardigheden hebben en uitblinken in relatiebeheer. Ook zijn probleemoplossende vaardigheden en ervaring in klantenservice management essentieel.

Welke vooropleiding heb je nodig om Customer Service Manager te worden?

Om als Customer Service Manager aan de slag te gaan, is over het algemeen een bacheloropleiding in bedrijfskunde, management of een gerelateerd veld vereist. Ervaring in klantenservice en sterke communicatieve vaardigheden zijn ook belangrijk. Deze vooropleiding en ervaring stelt iemand in staat om op effectieve wijze te leiden en klantrelaties te beheren.

Welke doorontwikkelingsmogelijkheden zijn er als Customer Service Manager?

Als Customer Service Manager zijn er diverse mogelijkheden om te groeien en zich verder te ontwikkelen. Een van deze mogelijkheden zou kunnen zijn om door te stromen naar een hoger managementniveau, zoals Operations Manager of General Manager. Daarnaast biedt de steeds verder digitaliserende wereld ook kansen tot specialisatie, zoals het worden van een Customer Experience Specialist, waarbij meer gefocust wordt op de digitale klantbeleving.