Callcenter Medewerker vacatures

123 vacatures voor Callcenter Medewerker

Repay HRM
nieuw

Callcenter medewerker

Tilburg, Noord-Brabant
7 uur geledenVoltijdTijdelijk Werk
Start People
nieuw

Callcenter medewerker

3832 RC Leusden, Utrecht
2 dgn geledenVoltijdBeperkte ervaringPermanentVaste werktijdenStandaard Dienstverband
RAAAK Personeel
nieuw

Medewerker Callcenter (bijbaan)

Nieuwegein, Utrecht
32 min. geledenVoltijdGeen ervaringFlexibele werktijdenStage1K p.m.
Transdev
nieuw

Medewerker Callcenter | IJsselmuiden

IJsselmuiden, Overijssel
2 dgn geledenVoltijdStandaard Dienstverband

Top 3 werkgevers met de meeste vacatures als Callcenter Medewerker

Vacatures bij JAM BV voor Callcenter Medewerker

JAM
nieuw

Callcenter / afsprakenplanner in Tilburg

Tilburg, Noord-Brabant
2 dgn geledenVoltijdTijdelijk Werk
JAM
nieuw

Studentenwerk: Promotiemedewerker KPN

Amsterdam, Noord-Holland
3 uur geledenDeeltijdGeen ervaringFlexibele werktijdenStudentenbaan

Vacatures bij WELTEN voor Callcenter Medewerker

Welten
nieuw

Junior Medewerker Bijzonder Beheer (Dutch speaking only)

's-Hertogenbosch, Noord-Brabant
14 uur geledenVoltijdBeperkte ervaringStandaard Dienstverband3K p.m.
Welten
nieuw

Junior Medewerker Bijzonder Beheer (Dutch speaking only)

Amersfoort, Utrecht
14 uur geledenVoltijdBeperkte ervaringStandaard Dienstverband3K p.m.

Vacatures bij Speakit voor Callcenter Medewerker

Speakit
nieuw

Dutch After Sales Consultant - Relocation to Greece

Abroad
2 uur geledenVoltijdVolledig op afstand werkenBeperkte ervaringStandaard Dienstverband17K p.m.
Speakit

Dutch Customer Advisor - Relocation to Portugal

Eindhoven, Noord-Brabant
Vorige maandVoltijdAf en toe werken op afstandBeperkte ervaringStandaard Dienstverband

Welke professionele ervaring heb je nodig als Callcenter Medewerker?

Aandeel van full- & parttime banen als Callcenter Medewerker

Deeltijdbanen als Callcenter Medewerker

JAM
nieuw

Klantenservice medewerker in Oirschot

Oirschot, Noord-Brabant
2 dgn geledenVoltijdDeeltijdTijdelijk Werk
FlexVisie
nieuw

Klantenservice Medewerker Parttime of Fulltime!

7514 Enschede, Overijssel
3 dgn geledenVoltijdDeeltijdBeperkte ervaringFlexibele werktijdenStudentenbaan

Zoek een vaste aanstelling als Callcenter Medewerker

Start People
nieuw

Telemarketeer

3832 RC Leusden, Utrecht
2 weken geledenVoltijdUitgebreide ervaringPermanentVaste werktijdenStandaard Dienstverband
JAM
nieuw

Service adviseur in omgeving Boxtel

Boxtel, Noord-Brabant
2 dgn geledenVoltijdBeperkte ervaringStandaard Dienstverband

Veelgestelde vragen voor het zoeken naar een vacature als Callcenter Medewerker

Hoeveel openstaande vacatures zijn er voor Callcenter Medewerker banen?

Op dit moment zijn er op Joblift 123 openstaande vacatures voor Callcenter Medewerker banen in Nederland.

Wat doet een callcenter medewerker?

Een callcenter medewerker beantwoordt telefoongesprekken van klanten en biedt ondersteuning en oplossingen voor hun problemen. Ze zijn goed in luisteren, communiceren en het bieden van vriendelijke klantenservice.

Tot welke branche behoren Callcenter Medewerker vacatures?

Callcenter Medewerker vacatures behoren tot de Telecommunicatie en netwerken branche.

Wat zijn de vereiste vaardigheden en kwalificaties om te werken als een callcenter medewerker?

Als Callcenter Medewerker zijn sterke communicatieve vaardigheden en klantgerichtheid essentieel. Daarnaast is het belangrijk om stressbestendig te zijn en over goede probleemoplossende vaardigheden te beschikken.

Welke vooropleiding heb je nodig om Callcenter Medewerker te worden?

Voor het beroep van callcenter medewerker is geen specifieke vooropleiding vereist. Het is echter gunstig als men ervaring heeft in klantenservice of een opleiding in communicatie of bedrijfskunde heeft gevolgd. Daarnaast zijn uitstekende communicatieve vaardigheden en probleemoplossend vermogen essentieel voor dit beroep.

Welke doorontwikkelingsmogelijkheden zijn er als callcenter medewerker?

Voor een callcenter medewerker zou er de mogelijkheid kunnen bestaan om door te groeien naar een managementpositie binnen het callcenter, waarbij ze een team van medewerkers zouden kunnen begeleiden en aansturen. Door trainingen en cursussen op het gebied van communicatie en leiderschap te volgen, kunnen ze ook hun vaardigheden aanscherpen en zich verder ontwikkelen in dit veld. Daarnaast kan het verwerven van expertise in specifieke producten of diensten hen de kans bieden om over te stappen naar verkoop- of accountmanagement rollen.