Callcenter Medewerker vacatures

122 vacatures voor Callcenter Medewerker

Desan
nieuw

Flexibele bijbaan: callcenter medewerker als enquêteur in Amsterdam (Dutch required)

Haarlem, Noord-Holland
3 weken geledenDeeltijdBeperkte ervaringFlexibele werktijdenStarter13-16 p.u.
Transdev
nieuw

Medewerker Callcenter | IJsselmuiden

IJsselmuiden, Overijssel
4 dgn geledenVoltijdStandaard Dienstverband
Desan
nieuw

Bijbaan als Customer Service Medewerker in Amsterdam – bepaal je eigen uren! (Dutch required)

Aalsmeer, Noord-Holland
3 weken geledenDeeltijdBeperkte ervaringFreelance13-16 p.u.
Kemkens
nieuw

Medewerker callcenter

Werkendam, Noord-Brabant
1 week geledenDeeltijdBeperkte ervaringShiftenTijdelijk Werk

Top 3 werkgevers met de meeste vacatures als Callcenter Medewerker

Vacatures bij Fonky BV voor Callcenter Medewerker

Vacatures bij Desan voor Callcenter Medewerker

Desan
nieuw

Flexibele bijbaan: callcenter medewerker als enquêteur in Amsterdam (Dutch required)

Aalsmeer, Noord-Holland
3 weken geledenDeeltijdBeperkte ervaringFlexibele werktijdenStarter13-16 p.u.
Desan
nieuw

Bijbaan als Customer Service Medewerker in Amsterdam – bepaal je eigen uren! (Dutch required)

Haarlem, Noord-Holland
3 weken geledenDeeltijdBeperkte ervaringFreelance13-16 p.u.

Vacatures bij JAM BV voor Callcenter Medewerker

JAM
nieuw

Studentenwerk: Promotiemedewerker KPN

Amsterdam, Noord-Holland
3 uur geledenDeeltijdGeen ervaringFlexibele werktijdenStudentenbaan
JAM
nieuw

Callcenter / afsprakenplanner in Tilburg

Tilburg, Noord-Brabant
3 weken geledenVoltijdTijdelijk Werk

Welke professionele ervaring heb je nodig als Callcenter Medewerker?

Aandeel van full- & parttime banen als Callcenter Medewerker

Deeltijdbanen als Callcenter Medewerker

Yource
nieuw

Klantbehoud Medewerker in Best – vanaf 24 uur per week

5684PK Best, Noord-Brabant
2 weken geledenVoltijdDeeltijdBeperkte ervaringFlexibele werktijdenStandaard Dienstverband165-175 p.m.
Yource
nieuw

Klantenservice Medewerker ABN Amro (ICS) in Diemen (24-36 uur)

1112XS Diemen, Noord-Holland
4 dgn geledenDeeltijdAf en toe werken op afstandBeperkte ervaringShiftenStandaard Dienstverband

Zoek een vaste aanstelling als Callcenter Medewerker

Randstad
nieuw

Zomerbaan buitenland klantenservice ANWB Alarmcentrale

3012NC Rotterdam, Zuid-Holland
3 weken geledenVoltijdShiftenStandaard DienstverbandWervingsbureau, tijdelijk werk
Gemeente Oss
nieuw

Teamleider Klantcontactcentrum (32-36 uur)

Oss, Noord-Brabant
5 dgn geledenVoltijdAf en toe werken op afstandBeperkte ervaringStandaard Dienstverband

Veelgestelde vragen voor het zoeken naar een vacature als Callcenter Medewerker

Hoeveel openstaande vacatures zijn er voor Callcenter Medewerker banen?

Op dit moment zijn er op Joblift 122 openstaande vacatures voor Callcenter Medewerker banen in Nederland.

Wat doet een callcenter medewerker?

Een callcenter medewerker beantwoordt telefoongesprekken van klanten en biedt ondersteuning en oplossingen voor hun problemen. Ze zijn goed in luisteren, communiceren en het bieden van vriendelijke klantenservice.

Tot welke branche behoren Callcenter Medewerker vacatures?

Callcenter Medewerker vacatures behoren tot de Telecommunicatie en netwerken branche.

Wat zijn de vereiste vaardigheden en kwalificaties om te werken als een callcenter medewerker?

Als Callcenter Medewerker zijn sterke communicatieve vaardigheden en klantgerichtheid essentieel. Daarnaast is het belangrijk om stressbestendig te zijn en over goede probleemoplossende vaardigheden te beschikken.

Welke vooropleiding heb je nodig om Callcenter Medewerker te worden?

Voor het beroep van callcenter medewerker is geen specifieke vooropleiding vereist. Het is echter gunstig als men ervaring heeft in klantenservice of een opleiding in communicatie of bedrijfskunde heeft gevolgd. Daarnaast zijn uitstekende communicatieve vaardigheden en probleemoplossend vermogen essentieel voor dit beroep.

Welke doorontwikkelingsmogelijkheden zijn er als callcenter medewerker?

Voor een callcenter medewerker zou er de mogelijkheid kunnen bestaan om door te groeien naar een managementpositie binnen het callcenter, waarbij ze een team van medewerkers zouden kunnen begeleiden en aansturen. Door trainingen en cursussen op het gebied van communicatie en leiderschap te volgen, kunnen ze ook hun vaardigheden aanscherpen en zich verder ontwikkelen in dit veld. Daarnaast kan het verwerven van expertise in specifieke producten of diensten hen de kans bieden om over te stappen naar verkoop- of accountmanagement rollen.