Callcenter Medewerker vacatures

76 vacatures voor Callcenter Medewerker

Desan
nieuw

Flexibele bijbaan: callcenter medewerker als enquêteur in Amsterdam (Dutch required)

Aalsmeer, Noord-Holland
2 weken geledenDeeltijdBeperkte ervaringFlexibele werktijdenStarter13-16 p.u.
Transdev
nieuw

Medewerker Callcenter | IJsselmuiden

IJsselmuiden, Overijssel
5 dgn geledenVoltijdStandaard Dienstverband
Desan
nieuw

Bijbaan als Customer Service Medewerker in Amsterdam – bepaal je eigen uren! (Dutch required)

Aalsmeer, Noord-Holland
2 weken geledenDeeltijdBeperkte ervaringFreelance13-16 p.u.
Coöperatie VGZ
nieuw

Specialist Customer Service Eindhoven

Eindhoven, Noord-Brabant
4 uur geledenVoltijdDeeltijdAf en toe werken op afstandBeperkte ervaringStandaard Dienstverband

Top 3 werkgevers met de meeste vacatures als Callcenter Medewerker

Vacatures bij Fonky BV voor Callcenter Medewerker

Vacatures bij UNIQUE NV voor Callcenter Medewerker

Unique
nieuw

Medewerker Financiële Hulp & Collections

1082PP Amsterdam, Noord-Holland
3 weken geledenVoltijdBeperkte ervaringTijdelijkStandaard Dienstverband3K-4K p.m.
Unique
nieuw

Incasso Medewerker ABN AMRO - Particulier

1082PP Amsterdam, Noord-Holland
3 weken geledenVoltijdBeperkte ervaringTijdelijkStandaard Dienstverband17-20 p.u.

Vacatures bij Desan voor Callcenter Medewerker

Desan
nieuw

Flexibele bijbaan: callcenter medewerker als enquêteur in Amsterdam (Dutch required)

Hoofddorp, Noord-Holland
2 weken geledenDeeltijdBeperkte ervaringFlexibele werktijdenStarter13-16 p.u.
Desan
nieuw

Bijbaan als Customer Service Medewerker in Amsterdam – bepaal je eigen uren! (Dutch required)

Zaandam, Noord-Holland
2 weken geledenDeeltijdBeperkte ervaringFreelance13-16 p.u.

Welke professionele ervaring heb je nodig als Callcenter Medewerker?

Aandeel van full- & parttime banen als Callcenter Medewerker

Deeltijdbanen als Callcenter Medewerker

Unique
nieuw

Klantadviseur Sales & Retentie

3011AG Rotterdam, Zuid-Holland
2 weken geledenDeeltijdUitgebreide ervaringTijdelijkVaste werktijdenTijdelijk Werk
Unique
nieuw

Klantadviseur

4337EH Middelburg, Zeeland
15 uur geledenDeeltijdBeperkte ervaringTijdelijkStandaard Dienstverband3K p.m.

Zoek een vaste aanstelling als Callcenter Medewerker

Randstad

Zomerbaan buitenland klantenservice ANWB Alarmcentrale

9711HG Groningen, Groningen
Vorige maandVoltijdShiftenStandaard DienstverbandWervingsbureau, tijdelijk werk
Yource
nieuw

Teamlead Klantcontact Telecom

3812 GV Amersfoort, Utrecht
4 weken geledenVoltijdBeperkte ervaringVaste werktijdenStandaard Dienstverband

Veelgestelde vragen voor het zoeken naar een vacature als Callcenter Medewerker

Hoeveel openstaande vacatures zijn er voor Callcenter Medewerker banen?

Op dit moment zijn er op Joblift 76 openstaande vacatures voor Callcenter Medewerker banen in Nederland.

Wat doet een callcenter medewerker?

Een callcenter medewerker beantwoordt telefoongesprekken van klanten en biedt ondersteuning en oplossingen voor hun problemen. Ze zijn goed in luisteren, communiceren en het bieden van vriendelijke klantenservice.

Tot welke branche behoren Callcenter Medewerker vacatures?

Callcenter Medewerker vacatures behoren tot de Telecommunicatie en netwerken branche.

Wat zijn de vereiste vaardigheden en kwalificaties om te werken als een callcenter medewerker?

Als Callcenter Medewerker zijn sterke communicatieve vaardigheden en klantgerichtheid essentieel. Daarnaast is het belangrijk om stressbestendig te zijn en over goede probleemoplossende vaardigheden te beschikken.

Welke vooropleiding heb je nodig om Callcenter Medewerker te worden?

Voor het beroep van callcenter medewerker is geen specifieke vooropleiding vereist. Het is echter gunstig als men ervaring heeft in klantenservice of een opleiding in communicatie of bedrijfskunde heeft gevolgd. Daarnaast zijn uitstekende communicatieve vaardigheden en probleemoplossend vermogen essentieel voor dit beroep.

Welke doorontwikkelingsmogelijkheden zijn er als callcenter medewerker?

Voor een callcenter medewerker zou er de mogelijkheid kunnen bestaan om door te groeien naar een managementpositie binnen het callcenter, waarbij ze een team van medewerkers zouden kunnen begeleiden en aansturen. Door trainingen en cursussen op het gebied van communicatie en leiderschap te volgen, kunnen ze ook hun vaardigheden aanscherpen en zich verder ontwikkelen in dit veld. Daarnaast kan het verwerven van expertise in specifieke producten of diensten hen de kans bieden om over te stappen naar verkoop- of accountmanagement rollen.