Callcenter Medewerker vacatures

123 vacatures voor Callcenter Medewerker

Desan
nieuw

Flexibele bijbaan: callcenter medewerker als enquêteur in Amsterdam (Dutch required)

Almere, Flevoland
2 weken geledenDeeltijdBeperkte ervaringFlexibele werktijdenStarter13-16 p.u.
Transdev
nieuw

Medewerker Callcenter | IJsselmuiden

IJsselmuiden, Overijssel
2 weken geledenVoltijdStandaard Dienstverband
JAM
nieuw

Bijbaan: Klantenservice medewerker avond in Oss

Oss, Noord-Brabant
21 uur geledenVoltijdTijdelijk Werk
Decathlon
nieuw

Online Klantenservice Medewerker HQ

Amsterdam, Noord-Holland
17 uur geledenVaste werktijdenStandaard DienstverbandBedrijf

Top 3 werkgevers met de meeste vacatures als Callcenter Medewerker

Vacatures bij RANDSTAD NV voor Callcenter Medewerker

Randstad
nieuw

Specialist klantenservice KPN

6211EG Maastricht, Limburg
2 dgn geledenVoltijdBeperkte ervaringFreelanceWervingsbureau, tijdelijk werk
Randstad
nieuw

Zomerbaan buitenland klantenservice ANWB Alarmcentrale

3012NC Rotterdam, Zuid-Holland
2 dgn geledenVoltijdShiftenStandaard DienstverbandWervingsbureau, tijdelijk werk

Vacatures bij Desan voor Callcenter Medewerker

Desan
nieuw

Bijbaan als Customer Service Medewerker in Amsterdam – bepaal je eigen uren! (Dutch required)

Hoofddorp, Noord-Holland
2 weken geledenDeeltijdBeperkte ervaringFreelance13-16 p.u.
Desan
nieuw

Flexibele bijbaan: callcenter medewerker als enquêteur in Amsterdam (Dutch required)

Amsterdam, Noord-Holland
2 weken geledenDeeltijdBeperkte ervaringFlexibele werktijdenStarter13-16 p.u.

Vacatures bij JAM BV voor Callcenter Medewerker

JAM
nieuw

Studentenwerk: Promotiemedewerker KPN

Amsterdam, Noord-Holland
1 week geledenDeeltijdGeen ervaringFlexibele werktijdenStudentenbaan
JAM
nieuw

Commercieel medewerker bij online handelsplatform

Veghel, Noord-Brabant
15 uur geledenVoltijdBeperkte ervaringStandaard Dienstverband

Welke professionele ervaring heb je nodig als Callcenter Medewerker?

Aandeel van full- & parttime banen als Callcenter Medewerker

Deeltijdbanen als Callcenter Medewerker

Randstad
nieuw

Klantenservice medewerker op de zaterdag

4206CK Gorinchem, Zuid-Holland
2 dgn geledenDeeltijdBeperkte ervaringTijdelijk WerkWervingsbureau, tijdelijk werk

Zoek een vaste aanstelling als Callcenter Medewerker

CPM Nederland
nieuw

Samsung Verkoper Rotterdam

Rotterdam, Zuid-Holland
2 dgn geledenVoltijdBeperkte ervaringStandaard Dienstverband
CPM Nederland
nieuw

Samsung Verkoper Almere

Almere, Flevoland
2 dgn geledenVoltijdBeperkte ervaringStandaard Dienstverband

Veelgestelde vragen voor het zoeken naar een vacature als Callcenter Medewerker

Hoeveel openstaande vacatures zijn er voor Callcenter Medewerker banen?

Op dit moment zijn er op Joblift 123 openstaande vacatures voor Callcenter Medewerker banen in Nederland.

Wat doet een callcenter medewerker?

Een callcenter medewerker beantwoordt telefoongesprekken van klanten en biedt ondersteuning en oplossingen voor hun problemen. Ze zijn goed in luisteren, communiceren en het bieden van vriendelijke klantenservice.

Tot welke branche behoren Callcenter Medewerker vacatures?

Callcenter Medewerker vacatures behoren tot de Telecommunicatie en netwerken branche.

Wat zijn de vereiste vaardigheden en kwalificaties om te werken als een callcenter medewerker?

Als Callcenter Medewerker zijn sterke communicatieve vaardigheden en klantgerichtheid essentieel. Daarnaast is het belangrijk om stressbestendig te zijn en over goede probleemoplossende vaardigheden te beschikken.

Welke vooropleiding heb je nodig om Callcenter Medewerker te worden?

Voor het beroep van callcenter medewerker is geen specifieke vooropleiding vereist. Het is echter gunstig als men ervaring heeft in klantenservice of een opleiding in communicatie of bedrijfskunde heeft gevolgd. Daarnaast zijn uitstekende communicatieve vaardigheden en probleemoplossend vermogen essentieel voor dit beroep.

Welke doorontwikkelingsmogelijkheden zijn er als callcenter medewerker?

Voor een callcenter medewerker zou er de mogelijkheid kunnen bestaan om door te groeien naar een managementpositie binnen het callcenter, waarbij ze een team van medewerkers zouden kunnen begeleiden en aansturen. Door trainingen en cursussen op het gebied van communicatie en leiderschap te volgen, kunnen ze ook hun vaardigheden aanscherpen en zich verder ontwikkelen in dit veld. Daarnaast kan het verwerven van expertise in specifieke producten of diensten hen de kans bieden om over te stappen naar verkoop- of accountmanagement rollen.