Callcenter Medewerker vacatures

165 vacatures voor Callcenter Medewerker

Transdev
nieuw

Medewerker Callcenter | IJsselmuiden

IJsselmuiden, Overijssel
9 uur geledenVoltijdStandaard Dienstverband
Start People
nieuw

Callcenter medewerker gemeente

6166GR Geleen, Limburg
3 dgn geledenVoltijdUitgebreide ervaringTijdelijkTijdelijk Werk18 p.u.
Start People
nieuw

Medewerker Callcenter UWV

4461GL Goes, Zeeland
4 dgn geledenVoltijdAf en toe werken op afstandTijdelijkVaste werktijdenStage
Coolblue
nieuw

Klantenservice Medewerker vanuit huis

Rotterdam, Zuid-Holland
4 dgn geledenVoltijdAf en toe werken op afstandMinijob

Top 3 werkgevers met de meeste vacatures als Callcenter Medewerker

Vacatures bij Inspire voor Callcenter Medewerker

Inspire
nieuw

Klantenservice medewerker ASN Bank (32 uur)

3011AD Rotterdam, Zuid-Holland
3 uur geledenVoltijdTijdelijkVaste werktijdenStandaard Dienstverband
Inspire
nieuw

Coördinator Klant Contact Center (fulltime | Heerlen)

6412EX Heerlen, Limburg
3 uur geledenVoltijdBeperkte ervaringTijdelijkVaste werktijdenTijdelijk Werk

Vacatures bij Randstad Indeed voor Callcenter Medewerker

Randstad Indeed
nieuw

Zomerbaan buitenland klantenservice ANWB Alarmcentrale

9711 Groningen, Groningen
3 dgn geledenVoltijdShiftenStandaard Dienstverband2K p.m.
Randstad Indeed
nieuw

Vertegenwoordiger, vast dienstverband

7941 Meppel, Drenthe
3 dgn geledenDeeltijdBeperkte ervaringVaste werktijdenStandaard Dienstverband4K p.m.

Vacatures bij Stream Online voor Callcenter Medewerker

Stream Online
nieuw

Sales adviseur Budget thuis

Venlo, Limburg
5 dgn geledenVoltijdDeeltijdBeperkte ervaringFlexibele werktijdenStandaard Dienstverband14 p.u.
Stream Online
nieuw

Sales adviseur Budget thuis

Helmond, Noord-Brabant
5 dgn geledenVoltijdDeeltijdBeperkte ervaringFlexibele werktijdenStandaard Dienstverband14 p.u.

Welke professionele ervaring heb je nodig als Callcenter Medewerker?

Aandeel van full- & parttime banen als Callcenter Medewerker

Deeltijdbanen als Callcenter Medewerker

JAM
nieuw

Studentenwerk: Promotiemedewerker KPN

Amsterdam, Noord-Holland
1 week geledenDeeltijdGeen ervaringFlexibele werktijdenStudentenbaan
Artiflex B.V.
nieuw

Medewerker Klantenservice (Duits) - Parttime

Doetinchem, Gelderland
2 dgn geledenDeeltijdBeperkte ervaringPermanentMinijob3K-3K p.m.

Zoek een vaste aanstelling als Callcenter Medewerker

JAM
nieuw

Service adviseur in omgeving Boxtel

Boxtel, Noord-Brabant
17 uur geledenVoltijdBeperkte ervaringStandaard Dienstverband
JAM
nieuw

Commerciële startersfuncties in de Kempen

8278 AK Kamperveen, Overijssel
17 uur geledenVoltijdBeperkte ervaringStandaard Dienstverband

Veelgestelde vragen voor het zoeken naar een vacature als Callcenter Medewerker

Hoeveel openstaande vacatures zijn er voor Callcenter Medewerker banen?

Op dit moment zijn er op Joblift 165 openstaande vacatures voor Callcenter Medewerker banen in Nederland.

Wat doet een callcenter medewerker?

Een callcenter medewerker beantwoordt telefoongesprekken van klanten en biedt ondersteuning en oplossingen voor hun problemen. Ze zijn goed in luisteren, communiceren en het bieden van vriendelijke klantenservice.

Tot welke branche behoren Callcenter Medewerker vacatures?

Callcenter Medewerker vacatures behoren tot de Telecommunicatie en netwerken branche.

Wat zijn de vereiste vaardigheden en kwalificaties om te werken als een callcenter medewerker?

Als Callcenter Medewerker zijn sterke communicatieve vaardigheden en klantgerichtheid essentieel. Daarnaast is het belangrijk om stressbestendig te zijn en over goede probleemoplossende vaardigheden te beschikken.

Welke vooropleiding heb je nodig om Callcenter Medewerker te worden?

Voor het beroep van callcenter medewerker is geen specifieke vooropleiding vereist. Het is echter gunstig als men ervaring heeft in klantenservice of een opleiding in communicatie of bedrijfskunde heeft gevolgd. Daarnaast zijn uitstekende communicatieve vaardigheden en probleemoplossend vermogen essentieel voor dit beroep.

Welke doorontwikkelingsmogelijkheden zijn er als callcenter medewerker?

Voor een callcenter medewerker zou er de mogelijkheid kunnen bestaan om door te groeien naar een managementpositie binnen het callcenter, waarbij ze een team van medewerkers zouden kunnen begeleiden en aansturen. Door trainingen en cursussen op het gebied van communicatie en leiderschap te volgen, kunnen ze ook hun vaardigheden aanscherpen en zich verder ontwikkelen in dit veld. Daarnaast kan het verwerven van expertise in specifieke producten of diensten hen de kans bieden om over te stappen naar verkoop- of accountmanagement rollen.