Servicedesk Medewerker vacatures

8.575 vacatures voor Servicedesk Medewerker

Trixxo
nieuw

Servicedesk medewerker

Barendrecht, Zuid-Holland
2 weken geledenVoltijdPermanentStandaard Dienstverband
BAM Bouw en Techniek - Gebouwservices
nieuw

Servicedesk Medewerker

Eindhoven, Noord-Brabant
6 dgn geledenDeeltijdStandaard Dienstverband
BAM Telecom
nieuw

Servicedesk Medewerker

Zwammerdam, Zuid-Holland
6 dgn geledenVoltijdBeperkte ervaringStandaard Dienstverband
Eminent Groep
nieuw

Servicedesk Medewerker

Rotterdam, Zuid-Holland
2 weken geledenVoltijdBeperkte ervaringStandaard Dienstverband3K-4K p.m.

Top 3 werkgevers met de meeste vacatures als Servicedesk Medewerker

Vacatures bij RANDSTAD NV voor Servicedesk Medewerker

Randstad
nieuw

ICT Servicedesk Medewerker

Rotterdam, Zuid-Holland
4 weken geledenVoltijdBeperkte ervaringTijdelijk WerkWervingsbureau, tijdelijk werk4K p.m.
Randstad
nieuw

Medewerker Servicedesk (vast contract)

Rijssen, Overijssel
4 weken geledenVoltijdBeperkte ervaringTijdelijk WerkWervingsbureau, tijdelijk werk

Vacatures bij Teleperformance Portugal voor Servicedesk Medewerker

Vacatures bij TEMPO-TEAM NV voor Servicedesk Medewerker

Tempo-Team
nieuw

Servicedesk medewerker ICT

Zevenaar, Gelderland
2 weken geledenVoltijdBeperkte ervaringStandaard DienstverbandWervingsbureau, tijdelijk werk
Tempo-Team

Servicedesk medewerker

Utrecht, Utrecht
Vorige maandVoltijdStandaard DienstverbandWervingsbureau, tijdelijk werk

Welke professionele ervaring heb je nodig als Servicedesk Medewerker?

Aandeel van full- & parttime banen als Servicedesk Medewerker

Deeltijdbanen als Servicedesk Medewerker

Page Personnel
nieuw

Servicedesk Medewerker

Utrecht, Utrecht
3 weken geledenDeeltijdBeperkte ervaringVaste werktijdenStandaard DienstverbandWervingsbureau, tijdelijk werk
Olympia

Servicedesk medewerker KPN

Diemen, Noord-Holland
Vorige maandVoltijdDeeltijdBeperkte ervaringShiftenTijdelijk Werk

Zoek een vaste aanstelling als Servicedesk Medewerker

Group Facility Management
nieuw

Servicedesk Medewerker

Raamsdonksveer, Geertruidenberg
3 weken geledenAf en toe werken op afstandBeperkte ervaringStandaard Dienstverband
VNOM
nieuw

Servicedesk Medewerker

Rotterdam, Zuid-Holland
2 weken geledenVoltijdUitgebreide ervaringPermanentStandaard Dienstverband3K p.m.

Veelgestelde vragen voor het zoeken naar een vacature als Servicedesk Medewerker

Hoeveel openstaande vacatures zijn er voor Servicedesk Medewerker banen?

Op dit moment zijn er op Joblift 8.575 openstaande vacatures voor Servicedesk Medewerker banen in Nederland.

Wat doet een Servicedesk Medewerker?

Een servicedesk medewerker fungeert als eerste aanspreekpunt voor klanten die vragen of problemen hebben met producten of diensten. Ze lossen eenvoudige technische problemen op, en escaleren complexe problemen naar de geschikte teams of experts.

Tot welke branche behoren Servicedesk Medewerker vacatures?

Servicedesk Medewerker vacatures behoren tot de Technologie en IT branche.

Wat zijn de vereiste vaardigheden en kwalificaties om te werken als Servicedesk Medewerker?

Als Servicedesk Medewerker zijn sterke communicatieve vaardigheden en probleemoplossend vermogen essentieel. Daarnaast zijn kennis van IT en klantenservice, evenals de bereidheid om continu te leren over nieuwe technologieën, belangrijke kwalificaties.

Welke vooropleiding heb je nodig om Servicedesk Medewerker te worden?

Voor het beroep van Servicedesk Medewerker is vaak een MBO-opleiding in de richting van ICT gewenst. De precieze mate van vereist onderwijs kan variëren afhankelijk van de specificiteit van de rol. Aanvullende certificaties in relevante technologieën of systemen kunnen ook noodzakelijk of gunstig zijn.

Welke doorontwikkelingsmogelijkheden zijn er als Servicedesk Medewerker?

Als servicedesk medewerker kan men zich opwerken tot een senior positie binnen de klantenserviceafdeling, met meer verantwoordelijkheid en een leidinggevende rol. Ook is er de mogelijkheid om zich te specialiseren in een bepaald aspect van klantenservice, zoals technische ondersteuning of klachtenbehandeling. De verworven vaardigheden als servicedesk medewerker kunnen tevens een springplank vormen voor rollen in andere klantgerichte sectoren, zoals verkoop of accountmanagement.